diertjes
door diertjes Jun 8, 2005 om 08:57
Computers & telefonie

Helpdesk UPC

Vanmorgen knalde mijn Chello-internetverbinding er weer eens uit. Daarom de helpdesk maar weer eens gebeld, het nummer kende ik uit mijn hoofd. Ik kreeg om te beginnen de mededeling over de kosten van het gesprek. Dat bleek te zijn gewijzigd van € 0,10 per minuut naar f € 1,30 per gesprek. Een hele "verbetering", dacht ik bij mezelf. Want met het oude tarief in combinatie met de wachttijd en de werkelijke gespreksduur was ik altijd al meer kwijt.

Ik kreeg al snel een telefoonstem die me vertelde dat het nummer was gewijzigd! En daar rekenen ze dan € 1,30 voor!

Het nieuwe nummer  kost € 0,35 per minuut. Tussen de James Overlast-achtige muzak door werd me opgerwekt verteld dat ik als eerste aan de beurt zou komen. Na 10 minuten heb ik maar opgehangen. Een illusie en € 4,80 armer.

't Is geen helpdesk, maar een spekdesk. Snik, M@rtin

430 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 8, 2005 om 10:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Martin - Ik vermoed dat door het teruglopen van het aantal klanten UPC op zoek is gegaan naar andere bronnen van inkomsten. Gezien het enorme aantal klachten (en dus aantal bellers) lijkt mij dit een zeer lucratieve manier om de derving van inkomsten te compenseren. Sterkte in de strijd en hou daarbij de Zeeuwse wapenspreuk voor ogen en daarna de spreuk die wijlen Kon. Wilhelmina aan mijn woon- en jouw werkstad gaf. Groeten - Paul

ve
door verwijderd - Jun 8, 2005 om 11:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vermeld aub ook even welk nummer je gebeld heb. Want als ik het service nummer 0900 1580 bel krijg ik gewoon het normale menu te horen en dat het € 0,10 c p/m kost!