do
door donald1 Feb 2, 2016 om 10:54
Computers & telefonie

Hoe kan ik de reeds geïnstalleerde update KB3035583 verwijderen?

Heb de aanbevolen update KB3035583 geïnstalleerd en wil deze verwijderen maar weet niet hoe dat moet.

3127 5 Rapporteer

zw
door zwaardvis - Feb 2, 2016 om 11:11
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Ga naar Windows Updates
Zet Windows updates eerst op Nooit bij instellingen

Klik rechts op Geinstalleerde updates
Kies de juiste
Klik en kies  verwijderen

Zoek opnieuw naar updates
Selecteer wederom deze update
Klik rechts om deze te verbergen. Anders komt hij weer terug.

Zet Windows updates weer op Automatisch, als u dat voor die tijd ook had.

marita567
door marita567 - Feb 2, 2016 om 11:45
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo donald1,

Verwijderen Update Windows 10 ,

Ga naar Configuratiescherm , Systeem en Beveiliging ,  Windows Update .
Klik dan op Geïnstalleerde update`s .
Type boven in het zoekveld kb3035583 , wanneer deze update tevoorschijn komt selecteer deze en klik met rechts op verwijderen .
Computer opnieuw opstarten .
Ga terug naar Windows update en klik op , naar update`s zoeken .
Staat deze update (kb3035583 ) weer bij aanbevolen / optionele update`s selecteer deze weer klik met rechts en kies verbergen .
Dan weer terug naar Windows Update , instellingen wijzigen , kies bij Belangrijke update`s , naar update`s zoeken maar laat mij bepalen of ik ze wil downloaden en installeren .

Als laatste vink Aanbevolen update`s uit , de reden waarom ziet u hier ,

Cookies
door Cookies - Feb 2, 2016 om 13:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je weet niet hoe het moet? Het hele www staat vol met oplossingen hiervoor.

marita567
door marita567 Feb 2, 2016 om 13:27
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Als ik klik bij beantwoorde vragen , of zoek ik een vraag zijn bij mij alle vakken leeg , weer iets nieuws bij deze site , ik vind niks terug .

Cookies
door Cookies Feb 2, 2016 om 13:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het www is groter dan @Kassa.:-) Je hebt het over de zoekfunctie? Die heb ik hier nog nooit gebruikt, was altijd al flut.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 2, 2016 om 17:02
16885 Antwoorden / 202 Vragen

De updaten NIET verbergen MAAR verwijderen.!! In ieder geval ook 'updates automatisch downloaden en instaleren uitvinden anders komt de updaten te weer terug!

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 2, 2016 om 17:06
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Ps. Bij verbergen blijft de update actief. Verbergen betekent alleen maar dat  je de update niet meer ziet.