ge
door gerdavaassenwalraven Dec 26, 2016 om 11:47
Computers & telefonie

Hoe kan ik mijn foto"s overzetten van mijn mobiel naar laptop

het lukt mij niet om mijn foto"s over te zetten op mijn computer. Hoe werkt dat??

9472 20 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Dec 26, 2016 om 11:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Op dezelfde manier zoals je foto's overzet van fototoestel naar laptop. Aansluiten met usb kabel en in de map Verkenner je mobiel aanklikken.

diumenge
door diumenge - Dec 26, 2016 om 11:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nu is Kerstmis natuurlijk een tijd van wonderen, maar het is toch makkelijker als je aangeeft wat voor merk/soort mobiel en computer het betreft. Dan kan je misschien echt geholpen worden.

Cookies
door Cookies Dec 26, 2016 om 11:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Diumenge, wat maakt het merk laptop/mobiel uit? Met usb kabel en verkenner werkt het altijd.

diumenge
door diumenge Dec 26, 2016 om 12:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Kan, hoewel de kans niet heel groot is, ook een Apple of Linux computer zijn.

Cookies
door Cookies Dec 26, 2016 om 12:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik acht die kans 0,001%.;-)

wi
door wilhelmina59 Dec 26, 2016 om 12:55
519 Antwoorden / 0 Vragen

hahaha.
Heb een Samsung Galaxy Advance(oudje)
Kon mijn foto's alleen met bluetooth naar mijn Windhoos 7 overzetten
Sinds Windhoos 10 erop zit is het weer usb kabeltje eraan hangen en overzetten.

marita5
door marita5 - Dec 26, 2016 om 12:11
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo GerdaVaassenWalraven ,

Lees hier eens de gegeven antwoorden , klik op de rode regel .

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/foto-s-overzetten-van-mobiel-naar-laptop

Ma
door MacWally - Dec 26, 2016 om 13:27
151 Antwoorden / Vragen

photosync doet wonderen wat voor PC of Mobiel dan ook.

pi
door pieterwolters - Dec 26, 2016 om 20:32
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt ook gewoon de foto's automatisch uploaden naar de cloud (iCloud, Google Drive, Microsoft Onedrive, etc). Dan kan je ze vervolgens op alle apparaten zien.

tolsma1945
door tolsma1945 Jan 1, 2017 om 11:37
229 Antwoorden / 6 Vragen

Werkt bij mij ook perfect.

Ma
door Mat Matheij - Dec 26, 2016 om 21:06
986 Antwoorden / 3 Vragen

Uw camera heeft een SD card die u weer kunt invoeren in uw PC of in geval val van een ouder model verbinden via een USB verloopkabel. Bij moderne types kan dit ook via Wifi. Uw Pc moet de foto´s wel herkennen maar dat lukt zelfs met de meeste Windows versies. De huidige standaard is SD. Naar ik meen hadden vrogere Olympus modellen MMC.

gerbera
door gerbera Dec 26, 2016 om 22:03
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Kerst, zwaar getafeld en dan ziet u het niet zo scherp denk ik,;-))  het gaat hier om het overzetten van foto's vanaf een mobiele telefoon.

Ma
door Mat Matheij Dec 29, 2016 om 19:44
986 Antwoorden / 3 Vragen

Leuk hoor. Ook zwaar getafeld. Dan is wifi of een eenvoudige USB meestal van micro naar standaard ook afdoende. Overigens wordt merk en type niet genoemd want Apple meent nog steeds van eenieder te moeten afwijken.

gerbera
door gerbera - Dec 26, 2016 om 22:09
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Hoe werkt dat??
Zal ongetwijfeld in de handleiding staan maar is het een iPhone, dan neemt u het (voedings)kabeltje, steek de USB in de laptop. Deze zal dan de telefoon detecteren en kunt u met verkenner de foto's overzetten.

Ma
door Mat Matheij Dec 29, 2016 om 19:45
986 Antwoorden / 3 Vragen

Ja hoor zo eeenvoudig is het maar niet altijd.

gerbera
door gerbera Dec 29, 2016 om 22:09
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Gek hé maar bij mij, bij mijn broer, bij mijn dochter enz. werkt het op deze wijze prima met een iPhone. (geef dat aan als voorbeeld ) Maar we hebben het wel over een telefoon en niet over een camera zoals u schrijft.

aurora1
door aurora1 - Dec 26, 2016 om 23:45
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u dit al in de gebruiksaanwijzing opgezocht?
Als u die niet (meer) heeft is hij vast via internet te bekijken en te downloaden.

ph
door philip36 - Dec 27, 2016 om 11:55
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Foto's importeren op uw laptop kan ook met de standaard foto-programma's van windows, b.v. in windows7 met Windows Live Photo Gallery en in windows10 met de app Photos.
Bij Photo Gallery zit linksboven de knop Importeren en bij de app Photoszit deze rechtsboven.

Als u op Importeren klikt komt een lijst met aangesloten apparaten waar u dan weer op kunt klikken om verder te gaan.
Om door te kunnen gaan moet u misschien op uw mobiel nog accepteren dat de laptop te vertrouwen is.
Voor windows10 lees
https://blog.computercreatief.nl/werken-met-de-app-fotos-in-windows-10/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 27, 2016 om 12:33
16885 Antwoorden / 202 Vragen

mattmathei@ de vraag betreft een smartfone!

Als ook al door anderen gezegd maar mogelijk met aanvulling:

de smartfone met usb kabel aansluiten op pc/laptop. Is het een windowsapparaat dat zal windows de foto's herkennen. Mogelijk heeft u ook andere fotobewerkingsprogramma'zoals bijv. van Sony, corel, photoshop, dan zal dat programma herkennen mits dat programma als zodanig is ingesteld (voorkeur herkenning). Daarna 'opslaan als' op de door u gewenste plek (bestand). Normaliter zijn het jpeg bestanden!

Ma
door Mat Matheij Dec 29, 2016 om 19:49
986 Antwoorden / 3 Vragen

U heeft natuurlijk gelijk maar een Camera komt tegenwoordig qua adaptieve mogelijkheden in de buurt van een mobile smartphone met SD,hoewel micro blijft van toepassing. Wifi ook, usb van micro naar standaard evneens.
Natuurlijk moet de pc de telefoon herkennen en is additionele software in menig geval noodzakelijk. Info Fabrikant of Microsoft.

re
door red1 - Dec 28, 2016 om 12:06
329 Antwoorden / 1 Vragen

je kan ze ook naar je e-mail adres sturen

tolsma1945
door tolsma1945 Jan 1, 2017 om 11:43
229 Antwoorden / 6 Vragen

Wel rekening houden met de hoeveelheid foto's,,tot een maxium van ca 10MB,bij de meeste providers,dus per email is eigenlijk geen optie.

la
door laptop123 - Dec 28, 2016 om 12:29
4 Antwoorden / 0 Vragen

U kan het proberen met (bij mij lukt het teminste ) Bluetooth, mits dit op uw laptop zit.

hans515
door hans515 - Dec 28, 2016 om 12:35
250 Antwoorden / 117 Vragen

Heb je Google? Zet ze dan vanaf je mobiel ' in de cloud ' op Google Drive en je kunt ze dan op iedere PC zien!
Werkt uitstekend !

akkerdistel
door akkerdistel Dec 28, 2016 om 12:39
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Dat gaat het makkelijkste via Total Commander (+ plug-in), aangezien je TC toch al op je telefoon hebt staan..

akkerdistel
door akkerdistel - Dec 28, 2016 om 12:37
1790 Antwoorden / 3 Vragen

tl;dr

Gebruik Telegram, wel weer netjes verwijderen van hun server.

karelstromph
door karelstromph - Dec 28, 2016 om 13:13
95 Antwoorden / 5 Vragen

Red heeft al gezegd - gewoon naar je lapotop mailen.

jhogaarts
door jhogaarts - Dec 28, 2016 om 16:30
101 Antwoorden / 1 Vragen

je kunt ze ook via de (G)mail sturen

pk49
door pk49 - Dec 28, 2016 om 17:48
243 Antwoorden / 2 Vragen

je kunt Dropbox op je laptop en mobiel installeren. En dan worden alle foto's die je maakt bij thuiskomst automatisch op je laptop geladen. Via je eigen WIFI. Bovendien  dan worden ze ook nog in the cloud geladen op je Dropbox account.

diumenge
door diumenge - Dec 28, 2016 om 17:48
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Weer een TS die de eigen vraag niet meer kan/wil vinden zo te zien.

Ma
door Mat Matheij Dec 29, 2016 om 19:51
986 Antwoorden / 3 Vragen

Deze is voor het eindejaarsvraagverhaal errug goed.

boerenbond
door boerenbond - Dec 28, 2016 om 18:47
44 Antwoorden / 0 Vragen

Airdroid installeren op mobiel en laptop werkt erg eenvoudig.    (airdroid geen android) .

koekeloer
door koekeloer - Dec 28, 2016 om 23:05
562 Antwoorden / 18 Vragen

Dat werkt goed

pe
door pebk Dec 29, 2016 om 23:10
583 Antwoorden / 0 Vragen

Wat werkt goed?