Be
door Beyos Jul 5, 2018 om 14:18
Computers & telefonie

Hoe kan ik mijn volgers op TWITTER verwijderen

mijn vorige vraag ging over mijn volgers op Whatsapp, die ik wilde verwijderen. Maar door de reacties daarop kom ik er nu pas achter dat ik mij vergist heb en dat het gaat om mijn volgers op Twitter. Ik ben 82 jaar en heb -zoals jullie nu wel merken- problemen met dit soort zaken. Dus mijn excuus voor degenen die op mijn foute vraag hebben gereageerd, en dank dat zij mij alsnog hierop attendeerden.

Opnieuw mijn vraag, maar nu betreft het dus mijn Twitter pagina.

ik heb enkele volgers die ik wil verwijderen. Dan moet je ze eerst blokkeren en vervolgens weer déblokkeren. Maar dat werkt niet.
Ik wil die mensen namelijk zelf wel blijven volgen.

Het lukt me echter niet om dat voor elkaar te krijgen. Maakt TWITTER het expres zo lastig om mensen uit mijn volgerslijst te verwijderen ?
Waarom kan ik niet gewoon met de rechter muisknop die mensen uit mijn volgerslijst verwijderen ?
Ik heb begrepen dat ik niet de enige ben met dit probleem. Wie weet raad ?
Graag julie antwoord, alvast bedankt.

7312 10 Rapporteer

Ge
door Genee - Jul 5, 2018 om 14:33
1509 Antwoorden / 1 Vragen
edrick3
door edrick3 - Jul 5, 2018 om 15:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

  1. Log in op Twitter en bezoek het profiel van de persoon die je wilt blokkeren.
  2. Klik op het poppetje om het menu te openen.
  3. Klik op blokkeren.

twitter volger blokkeren

Hiermee is de persoon geblokkeerd.
Ter info: http://www.mariskamedia.nl/wordpress/een-volger-op-twitter-blokkeren-zo-doe-je-dat/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 5, 2018 om 17:26
16885 Antwoorden / 202 Vragen

En dan het zelfde antwoord: u wilt uw volgers blokkeren maar blijft zelf wel volgen?
Of bedoelt u eigenlijk dat u zelf ook niet meer gevolgd wilyt worden?

diumenge
door diumenge - Jul 5, 2018 om 17:50
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je zal al die accounts moeten blokkeren, dan je twitter profiel op privé zetten (via Privacy en veiligheid > Privacy > Tweetprivacy*), dan die accounts weer de-blokkeren en ze dan opnieuw volgen.

*) Tweetprivacy. Je Tweets afschermen: Als je deze optie aanvinkt, zijn je Tweets alleen zichtbaar voor mensen die je goedkeurt. Je toekomstige Tweets worden niet openbaar weergegeven. Tweets die je eerder hebt geplaatst, zijn op bepaalde plaatsen mogelijk nog voor iedereen zichtbaar.

ho
door hontsveld7 - Jul 6, 2018 om 14:00
1 Antwoorden / 2 Vragen

je wil jou volgers verwijdern maar je wil die andere wel volgen dat vind ik raar als jij iemand volgt dan mag die persoon jou okk volgen waarom niet heb je iets te verbergen wel nieuwsgierig naar een ander zijn .maar jij bent heileg.

aurora1
door aurora1 - Jul 6, 2018 om 17:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dus u wilt anderen stiekem volgen?
Misschien is het een idee om een cursus te volgen om omgaan met internet te leren.
Straks zet u allerhande foto's ergens op internet waar vervolgens griezels mee aan de haal gaan voor het dark net. Van bijv. kleinkinderen e.d., als u dat al niet gedaan heeft.
Uw leeftijd is geen excuus voor uzelf niet goed informeren over e.e.a. Integendeel zou ik denken.
Voor cursussen zou u eens bij de bibliotheek of buurthuis in uw gemeente kunnen kijken. Die zijn vaak gratis of voor een geringe vergoeding. Kijk anders eens op de site van Seniorweb.

Be
door Beyos - Jul 7, 2018 om 19:06
7 Antwoorden / 10 Vragen

allemaal bedankt voor jullie antwoorden. Het is me nu eindelijk gelukt om sommige van mijn volgers op Twitter te verwijderen !

edrick3
door edrick3 - Jul 7, 2018 om 19:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Mooi zo. Bedankt voor het terugmelden.