ad
door adebruin May 30, 2005 om 21:09
Computers & telefonie

Hoe kan ik windowsinstaller verwijderen

BIj het downloaden van AA 2.4.0 geeft hij aan dat windowsinstaller niet goed is geinstalleerd, hoe verwijder ik die want de pc wil niet meer normaal opstarten en een herstelpunt nemen werkt ook niet.AmericasArmy gewoon verwijderen lukt ook niet.

Wie weet het ?

504 13 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 31, 2005 om 09:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo adebruin,

Je kunt óf proberen om via Start -> Instellingen -> Configuratiescherm -> Software in de lijst de Windows installer software opzoeken en dan op de knop verwijderen drukken om de installatie ongedaan te maken, óf via Start -> Windows Update de software opnieuw geïnstalleerd te krijgen.

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - May 31, 2005 om 09:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

p.s. Ik zou eerst voor de tweede optie gaan om de windows installer te vernieuwen. Vlotte kans dat dat voldoende is. Freya

ve
door verwijderd - May 31, 2005 om 11:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Opletten Freya : de computer start niet meer op ! Dan is de optie om iets te verwijderen uit de softwarelijst ook niet te benaderen.

Mark

ve
door verwijderd - May 31, 2005 om 11:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens op

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=889482fc-5f56-4a38-b838-de776fd4138c

ve
door verwijderd - May 31, 2005 om 11:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

PC eventueel opstarten in veilige modus. Tijdens het opstarten op <F8> drukken en kiezen voor veilige modus, eventueel veilige modus met netwerkondersteuning. Freya

ve
door verwijderd - May 31, 2005 om 12:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als u de zaak aan de praat krijgt met veilige modus kunt u mogelijk ook de nieuwste versie van msi eroverheen installeren wanneer verwijderen niet lukt.

ve
door verwijderd - May 31, 2005 om 13:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Verwijderen is echt zinloos. de MS Installer wordt door elk programma gebruikt bij het installeren en de-installeren.

Als er een mislukte installatie is, en hij (of is het toch een zij?) blijft daarom zeuren, kun je het bestand c:\windows\wininit.ini een andere naam geven, zodat die niks meer doet. (Let op, het is NIET win.ini)

ve
door verwijderd - May 31, 2005 om 13:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

her verwijderen hiervan lukt niet

ve
door verwijderd - May 31, 2005 om 13:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

waar haal ik die ?

ve
door verwijderd - May 31, 2005 om 13:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

De pc start niet normaal op maar wel in de volgende mogelijkheid:'laatst bekende juiste configuratie( recente instellingen die werkten)" Wat kan ik er het beste overheen installeren en waar vind ik dat? Verwijderen lukt inderdaad niet, ook het gedownloade spel kan ik niet verwijderen. Simpel eeen herstel punt nemen lukt ook niet( div. punten geprobeerd ) Via een update 2 weken geleden is windows installer geinstalleerd mischien moet ik die er weer overheen doen, maar waar download ik die ?Wie weet het ? B. Ariev.d

ve
door verwijderd - May 31, 2005 om 16:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

drpc gaf in z'n eerste antwoord een link waar vandaan je deze kunt installeren. Gewoon selekteren, kopieëren en plakken. Freya

ve
door verwijderd - May 31, 2005 om 16:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

"De pagina kan niet worden weergegeven" is elke keer het antwoord, ik kom dus niet verder. andere tip was: proberen via -regedit- in uitvoeren, echter verdwijnt het venster iedere keer na een paar seconden. Waar kan ik windows installer 3.1 downloaden, mischien kan die erover heen.

ve
door verwijderd - May 31, 2005 om 16:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als vensters zich na een aantal seconden vanzelf beginnen te sluiten zou ik het systeem toch eerst maar eens gaan controleren op virussen en spyware. Misschien dat het gedownloade spel een pietsie illegaal was en niet helemaal 'schoon'? Freya