Christinelaan
door Christinelaan Apr 22, 2023 om 09:48
Computers & telefonie

Hoe zet ik kontakten terug in whatsapp

Ik heb Whatsapp op andere telefoon gezet maar heb mijn kontakten niet meer

2184 9 Rapporteer

sira
door sira - Apr 22, 2023 om 09:58
2380 Antwoorden / 24 Vragen

Dat kan alleen als u er een kopie van heeft gemaakt.
Zie: https://faq.whatsapp.com/515115256843064/?locale=nl_NL

Anders kunt u proberen via de gewone contacten (mits die wel zijn overgenomen), die een app te sturen. Gaat dat ook niet die contacten een sms'je te sturen met het verzoek u een appje te sturen.

U kunt ook terug naar uw oude telefoon gaan en alsnog een kopie van de Whatsapp contacten te maken.

Thecla58
door Thecla58 - Apr 22, 2023 om 10:02
870 Antwoorden / 3 Vragen

Als het goed is dan maakt WhatsApp elke dag een backup en zet die - als je die hebt - in je google account.  Deze back-up kun je in zijn geheel terugzetten.

Op internet mu  je vinden hoe dat in zijn werk gaat

marita5
door marita5 - Apr 22, 2023 om 12:04
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo CristineLaan ,

2.2 Plaats uw simkaart opnieuw om uw contacten te resetten ,

Als je een nieuwe telefoon hebt gekocht en je WhatsApp-contacten niet ziet, is het mogelijk dat als je de simkaart verwijdert en deze opnieuw in je telefoon invoert, je contacten worden gereset en ze in je WhatsApp worden weergegeven. Vergeet niet om ze "zichtbaar" te maken door de vorige stap uit te voeren.

Voor verdere informatie , zie deze links ,
https://nl.imyfone.com/whatsapp/my-contacts-dont-appear-in-whatsapp/
https://www.coolblue.nl/advies/hoe-maak-je-een-backup-van-whatsapp-op-je-telefoon.html
https://www.pocket-lint.com/nl-nl/apps/nieuws/whatsapp/138115-geheime-whatsapp-trucs-die-je-misschien-niet-kent/

Mabelle
door Mabelle - Apr 22, 2023 om 12:40
483 Antwoorden / 1 Vragen

Toch niet je oude iPhone 4 uit je andere vraag in gebruik genomen? Want daar werkt WA niet meer op.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Apr 22, 2023 om 19:23
1795 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Christine,

Ik raad u aan om al uw contacten op te schrijven in uw agenda.

JMA2
door JMA2 Apr 22, 2023 om 23:40
129 Antwoorden / 2 Vragen

Maar dat stuurt zo lastig een berichtje.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Apr 23, 2023 om 00:34
1795 Antwoorden / 31 Vragen

@ JMA2,

Bij een nieuwe smartphone, voer ik al mijn contacten opnieuw in.

rj
door rjw Jun 3, 2023 om 21:03
3294 Antwoorden / 5 Vragen

Dan schrijf je ze zeker ook eerst op met een ganzenveer? Mensen doen rare dingen als ze teveel tijd hebben. Je hoeft helemaal niets te doen als je een nieuwe telefoon hebt. Die kan je gewoon automatisch syncen zodat na een korte tijd alles weer terug staat.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Jun 4, 2023 om 11:20
1795 Antwoorden / 31 Vragen

@RJW,

Waarschijnlijk heeft u ook veel  tijd over om nu pas te antwoorden op dit topic van 2 maanden geleden......;<))

Toevallig heb ik onlangs via "quick share" zoiets gedaan naar mijn nieuwe Samsung S23 Ultra......nog wel met kabel......

Wel mis ik wat muziek.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Apr 23, 2023 om 00:16
2120 Antwoorden / Vragen

Dan heb je iets vreemds gedaan. Meestal gaan je contacten geruisloos over op een nieuwe telefoon en moet je voor WhatsApp moeite doen, en bij jou is het omgekeerd. Ik denk dat je iets vreemds hebt gedaan.

Ginny626
door Ginny626 - Jun 2, 2023 om 11:20
1 Antwoorden / Vragen

Welke telefoon gebruik je?

Ik zag verschillende artikelen die zouden moeten helpen.
De volgende keer is het het beste om een ​​back-up te maken voordat u verwijdert of verwijdert.

br
door brui0929 - Jun 3, 2023 om 14:22
639 Antwoorden / 10 Vragen

Als uw contacten op de simkaart opgeslagen zijn (Let op niet op de telefoon) en deze bevindt zich in de nieuwe telefoon op WhatsApp tik contacten of tik op de vergroot glas zoeken. Type de naam in die u zoekt.

rj
door rjw - Jun 3, 2023 om 21:04
3294 Antwoorden / 5 Vragen

iOS of Android?