zadinia
door zadinia Mar 13, 2009 om 15:50
Computers & telefonie

Hoe zet ik you-tube filmpjes op mijn Ipod

Ik zeg het maar van tevoren, ik ben niet zo'n ster met de computer. Ik heb keurig de laatste versie van Itunes op de PC (vista) gedownload maar ik krijg het niet voor elkaar om youtube filmpjes in mijn mediabibliotheek te krijgen. Ik download ze keurig via realplayer (sinds dit programma heb ik veel andere problemen maar dat is weer wat anders....) maar ze verschijnen niet als video in de bibliotheek. Moet ik iets veranderen aan de extensie?

Wie kan mij verwijzen naar een (voor blondjes begrijpbare) handleiding?

Alvast bedankt, groeten van Zadinia

555 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 13, 2009 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo

De youtube-filmpjes zijn flv bestanden, ze moeten eerst geconverteerd worden.
Kijk eens op deze handleiding
Het is een vertaling uit het engels dus er zitten wat gekke worden bij ;-)

Succes, AF

ve
door verwijderd - Mar 13, 2009 om 17:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

worden= woorden

ve
door verwijderd - Mar 13, 2009 om 20:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Zadinia,

Hier staat ook een beschrijving met hulp middelen.

YT naar IPOD

En hier staat ook hoe je het kan regelen.

YT converteren voor IPODl

Succes, poltol

ve
door verwijderd - Mar 14, 2009 om 14:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik doe het op de volgende manier:

Allereerst raad ik je aan om Youtube Downloader te downloaden, hierbij kan je filmpjes converteren naar allerlei soorten bestandstypen, ook mp3 zodat deze een muziekbestand wordt.

http://youtubedownload.altervista.org/

Kopieer enkel de link van youtube, en plak deze in het venster. Het programma zal nu het filmpje opslaan in een speciaal bestand, zodat je deze kan converteren.

Converteer via youtube downloaden het opgeslagen bestand. Het handigste is om naar avi te converteren, aangezien hierbij het minste kwaliteitsverlies optreedt.

Download vervolgens Videora ipod converter

http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod-touch/

Klik simpelweg bovenaan op: convert -> video file -> en dan op power mode, op deze manier kan je de video op de beste manier converteren. Kies hier het reeds gedownloade- en geconverteerde filmpje van youtube, kies de plek waar deze op moet worden geslagen, de naam, je type ipod, en profile. Voor profile zou ik de eerste optie aanraden, omdat hier wederom het minste kwaliteitsverlies optreedt. Wacht totdat je video is geconverteerd, kopieer deze naar de video-afdeling van itunes, sync je ipod, en klaar!

Mvg Chaya.

ve
door verwijderd - Mar 14, 2009 om 18:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ga het van de week proberen, ik hou jullie op de hoogte!