bestespellen
door bestespellen Sep 5, 2006 om 19:12
Computers & telefonie

Hogesnelheidspoort nintendo 64

Waarvoor dient de hogesnelheidspoort onderop de nintendo 64? Volgens mij is daar geen enkel accessoire (hopelijk heb ik 't goed gespeld...) voor gemaakt.

368 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 5, 2006 om 19:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

zit er geen gebruiksaanwijzing bij?

ve
door verwijderd - Sep 6, 2006 om 09:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Je kunt ze bereiken per post, telefoon, email,

Neem kontakt met ze op om het ze te vragen zou ik zeggen.

Contactgegevens vind je hier;

NINTENDO

Succes,

ve
door verwijderd - Sep 6, 2006 om 18:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, er zit helemaal niets over in de handleiding, ben er ook maar achter gekomen omdat dat op het beschermklepje stond.

ve
door verwijderd - Sep 6, 2006 om 18:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb ik al geprobeerd, maar ze geven geen reactie per e-mail...

ve
door verwijderd - Oct 30, 2006 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

die hoge snelheidspoort is voor de (nooit buiten japan gereleasde N64 DD) dit was een extra station die je onder de n64 deed en dan kon je grotere en mooiere spellen spelen dacht ik maar ik weet niet meer precies wat het deed wel weet ik dat er een zelda 64 dd uit kwam deze is ook te vinden op de bonus cd bij  zelda the windwaker (spel is iets uitgebreider dan het origineel)

ve
door verwijderd - Oct 30, 2006 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

ThnX

ve
door verwijderd - Aug 22, 2007 om 03:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

beter laat dan nooit, De poort was bedoeld voor een Geheugenuitbreiding die nodig was voor O.A. The Legend of Zelda: Majora's mask

ve
door verwijderd - Aug 22, 2007 om 18:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedoel je niet de expansion-pack. Die is namelijk nodig voor The Legend of Zelda: Majora's mask (en ook Donkey Kong 64). Deze uitbreiding stop je bovenin de n64, niet onderin. Maar toch bedankt voor de reactie.