na
door naomi1603 Apr 13, 2012 om 17:14
Computers & telefonie

Hulp

hallo kan er mij iemand helpen bij de aankoop van een smartphone niet te duur met een camera van 5 miljoen pixels
nokia of wat anders aub.
Groeten

1130 12 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Apr 13, 2012 om 17:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Kijk eens op Kieskeurig.

ro
door ron530 - Apr 13, 2012 om 17:41
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Welke smartphone het ook gaat worden neem er een abbo bij die ook een data bundel heeft. Een smartphone is zonder het juiste abbo een financiƫle hel.

na
door naomi1603 - Apr 13, 2012 om 17:42
9 Antwoorden / 15 Vragen

Bedankt bij deze maar wij hebben geen idee daar het de eerste smartphone is die wij kopen dus welk merk is een betere
Groeten

diumenge
door diumenge - Apr 13, 2012 om 17:52
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat is erg persoonlijk. Er zijn grofweg drie/vier "soorten":

- iPhone (Apple), prijzig, maar erg gebruiksvriendelijk.
- Nokia met Symbian, minder prijzig, kwalitatief goed, maar minder gebruiksvriendelijk.
- Nokia met Windows Phone, als Nokia hierboven, maar dan gebruiksvriendelijker.
- Diverse merken, o.a. Samsung en Sony, met Symbian, heel veel prijs verschil en ook redelijk gebruikersvriendelijk.
(bovenstaande is gewoon even mijn weergave/mening, dus zat mensen die er waarschijnlijk anders over denken)

Ik zou zeggen ga naar een telefoonzaak en vertel je wensen, zodat ze wat verschillende types kunnen laten zien. Sommige toestellen zijn al bijna meer een camera dan een telefoon, dus het ligt er erg aan wat je nu zoekt.

De tip hierboven om een data bundel te nemen is een goede, zeker als je weinig ervaring hebt met smartphones, er zijn zat verhalen van mensen (ook hier op het forum) te vinden die met hele hoge kosten zijn komen te zitten omdat hun telefoon het internet opging zonder dat ze een bundel hadden.

ro
door ron530 - Apr 13, 2012 om 18:17
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Samsung is heel populair, de iphone van Apple is kostbaar en gaat nu nog niet maar later achterlopen wat apps betreft. Edoch het toestel moet voldoen aan wat u er mee wilt. Mijn advies stel een lijstje samen en ga daarmee naar een goede telefoonwinkel. Koop nooit maar dan ook nooit een simlockvrije smartphone, sluit er altijd een passend abonnement bij af.

abarth
door abarth - Apr 13, 2012 om 21:51
845 Antwoorden / 19 Vragen

En las aanvulling een simonly Bel en Data abbo.
(Zal ook snel via de Aldi beschikbaar zijn/komen)
En anders even Googelen

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 14, 2012 om 00:19
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Ik zou voor deze gaan, kunnen ze in ieder geval nooit met de smoes waterschade aankomen :-)

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 14, 2012 om 00:21
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=ron530 schreef op vrijdag 13 apr 2012, 18:17]Koop nooit maar dan ook nooit een simlockvrije smartphone, sluit er altijd een passend abonnement bij af. Waarom niet doen?

rm
door rma070 - Apr 14, 2012 om 04:55
52 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=diumenge schreef op vrijdag 13 apr 2012, 17:52]

Dat is erg persoonlijk. Er zijn grofweg drie/vier "soorten":

- iPhone (Apple), prijzig, maar erg gebruiksvriendelijk.
- Nokia met Symbian, minder prijzig, kwalitatief goed, maar minder gebruiksvriendelijk.
- Nokia met Windows Phone, als Nokia hierboven, maar dan gebruiksvriendelijker.
- Diverse merken, o.a. Samsung en Sony, met Symbian, heel veel prijs verschil en ook redelijk gebruikersvriendelijk

.----knip----

Je vergeet alle ANDROID toestellen, bijna net zo gebruiksvriendelijk als de apple.
Mijn voorkeur gaat uit naar android 2.3 of hoger

diumenge
door diumenge - May 20, 2012 om 19:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=rma070 schreef op zaterdag 14 apr 2012, 04:55][quote=diumenge schreef op vrijdag 13 apr 2012, 17:52]

Dat is erg persoonlijk. Er zijn grofweg drie/vier "soorten":

- iPhone (Apple), prijzig, maar erg gebruiksvriendelijk.
- Nokia met Symbian, minder prijzig, kwalitatief goed, maar minder gebruiksvriendelijk.
- Nokia met Windows Phone, als Nokia hierboven, maar dan gebruiksvriendelijker.
- Diverse merken, o.a. Samsung en Sony, met Symbian, heel veel prijs verschil en ook redelijk gebruikersvriendelijk

.----knip----

Je vergeet alle ANDROID toestellen, bijna net zo gebruiksvriendelijk als de apple.
Mijn voorkeur gaat uit naar android 2.3 of hoger
Zie de reactie nu pas, maar inderdaad Android "vergeten", d.w.z. bij de laatste bedoelde ik Android, maar zie nu dat ik Symbian had geschreven.

macwouter
door macwouter - May 21, 2012 om 04:10
825 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=ron530 schreef op vrijdag 13 apr 2012, 18:17]Samsung is heel populair, de iphone van Apple is kostbaar en gaat nu nog niet maar later achterlopen wat apps betreft. Edoch het toestel moet voldoen aan wat u er mee wilt. Mijn advies stel een lijstje samen en ga daarmee naar een goede telefoonwinkel. Koop nooit maar dan ook nooit een simlockvrije smartphone, sluit er altijd een passend abonnement bij af.

Grapjas