salute
door salute Sep 14, 2009 om 10:27
Computers & telefonie

Hyve

hoe kan ik mij uitschrijven bij Hyve (ofwel Hyve verwijderen)?

Weet iemand hoe? dan graag bericht.

Alvast bedankt.

Salute

2259 12 Rapporteer

crise
door crise - Sep 14, 2009 om 10:38
33 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.hyves.nl/help

Aan de rechterkant van de pagina staan de meest gestelde vragen. klik daar de vraag ''hoe kan ik mijn account deleten'' aan.

Succes

gr
door grandma - Sep 14, 2009 om 14:17
14 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo,

Heb het even voor je opgezocht.

Je neemt je home pagina van Hyves. Onderin staat allemaal informatie over Hyves. Zo ook "hulp nodig?" Daarin klik je op" FAQ"

Dan krijg je de hyvespagina waarin aan de rechterkant "de meest gestelde vragen staan"

Daarin zoek je jouw vraag hoe kan ik mijn account deleaten?

Dan krijg je daaronder de melding Klik hier om je account te deleaten.

Hoop dat dit aan je vraag beantwoord. Succes. Grandma

gi
door girlfriend - Sep 14, 2009 om 19:27
1 Antwoorden / 0 Vragen

Nou de voorgestelde optie werkt dus niet. Heb het ook al diverse malen geprobeerd maar krijg dan een soort melding waaruit ik opmaak dat je uit moet schrijven op een PC (verbinding?) waar je aangemeld bent op Hyves. Niet meer mogelijk dus ik heb het maar zo gelaten. Nog andere tips misschien?

pu
door puckje11 - Sep 14, 2009 om 21:22
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi.

Ik stond ooit 2 keer op Hyves en wilde dus 1 account verwijderen. Dat viel nog niet mee. Ik moest een copie van mijn rijbewijs opsturen. ( heb daar een digitale foto van gemaakt en gemaild) toen werd het account verwijderd. Bij dit schrijven vraag ik me af of dit juridisch kan.

Succes

sloterdijk
door sloterdijk - Sep 15, 2009 om 19:16
40 Antwoorden / 38 Vragen

Kijk eens op blz. 95 van de VARA gids  van 12 - 18 september, daarin zet Erwin Blom in zijn Blombrief wekelijks fumctionele antwoorden voor computer vraagstukken.

Zijn antwoord is helder en duidelijk. Ik heb het niet uitgeprobeerd. Ik zit nl. niet op Hyves

Succes

ar
door ariet - Sep 15, 2009 om 20:22
58 Antwoorden / 13 Vragen

Wat kan men daarmee als men de Vara gids niet heeft, anders dan lid worden van de Vara?

Groet, ariet

richard83
door richard83 - Sep 15, 2009 om 20:43
386 Antwoorden / 28 Vragen

Waarom wil je, je hyves verwijderen?

fr
door freada - Sep 16, 2009 om 10:04
2 Antwoorden / 0 Vragen

Wat maakt het uit waarom je je hyves wil verwijderen?

Ik wil het ook weg hebben en na talloze mailtjes is het er nog niet uit.

Ik vraag me werkelijk af wat de reden is dat het zo moeilijk moet gaan.

johanpc
door johanpc - Sep 16, 2009 om 10:42
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Uit ervaring weet ik dat het heel moeilijk is om uit te shrijven bij hyves.

Ik heb uit eindelijk een boze mail gestuurd naar de beheerder/oprichter enn kreeg toen een mail terug met een opsomming van hun voordelen en super sociale netwerkbelangen  waarop ik en gvd mail heb gestuurt met aankondiging van juridische stappen en toen werd mijn account  in eens wel binnen 24 uur verwijdert.

fr
door freada - Sep 16, 2009 om 10:48
2 Antwoorden / 0 Vragen

Dat zou ik ook wel graag doen maar dan moet ik het ook kunnen waarmaken en daar heb ik echt geen verstand van.

Ik baal er zo van dat het zo moeilijk moet gaan.

voorlopig meld ik me dus echt nergens meer bij aan want ik ben het behoorlijk zat om zo in de tang te zitten.

pe
door peri - Sep 17, 2009 om 20:54
6 Antwoorden / 4 Vragen

Ik ben ook benieuwd. Ik heb al enkele malen een email gestuurd. Die wordt nog niet eens beantwoord.
Als ik dit zo lees kan ik het beste meteen juridische stappen gaan ondernemen.
Op de site staat deze mogelijkheid niet. Het zou misschien wel eens aardig zijn om dit in Kassa op te nemen.

remi
door remi - Sep 17, 2009 om 22:04
317 Antwoorden / 84 Vragen

de enige oplossing is toch echt deze link ff kopiëren en en plakken
je moet dan wel eerst inloggen met je hyves acount

http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=da

je typt dan je wachtwoord, en klik op verwijderen
dan krijg je een bevestigingsmai.
daar klik je ook op en dan is je account verwijderd