aajee
door aajee May 27, 2006 om 20:15
Computers & telefonie

IE loopt vast

IE loopt vast als ik http://ww2.titantv.com wil bezoeken. Bij gebruik van Firefox heb ik geen probleem. Heb alle mogelijke instellingen van IE gecontroleerd en op standaard gezet. Kom er niet uit. IE versie 6 en XP met SP2. Op een PC van een kennis geen probleem.

383 4 Rapporteer

tigertje
door tigertje - May 27, 2006 om 21:39
402 Antwoorden / 0 Vragen

Er wordt o.a. een flash applicatie gestart bij die site. Wellicht heb je die niet afdoende ge-update.

Kijk hier eens of je kan updaten en probeer het dan nog eens: http://www.macromedia.com/software/flash/about/

aajee
door aajee - May 27, 2006 om 22:52
118 Antwoorden / 5 Vragen

Flash is geïnstalleerd en werkt volgens Macromedia (Adobe) correct. Heb voor de zekerheid toch maar met een uninstall prog. van Macromedia Flash verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.  Resultaat blijft hetzelfde.

gsm
door gsm - May 28, 2006 om 08:52
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Beste aajee,

Probeer eerst of bestanden van Internet Explorer verwijderen helpt.
Klik op Extra en Internet-opties.
In het tabblad Algemeen dat nu geopend wordt:
- Bestanden verwijderen (1x klikken).
- Alle offline items verwijderen aanvinken.
- OK

Groet,
GSM

aajee
door aajee - May 28, 2006 om 12:23
118 Antwoorden / 5 Vragen

GSM en Tigertje,

Het probleem is opgelost. Heb de PC in Veilige Modus gestart en vervolgens een herstart gedaan. Daarna kon ik de genoemde site bezoeken. Anderen geef ik wel vaker het advies in die Veilige Modus te starten, maar zelf doe je het dan niet. Dom!

Waar het probleem zat is me niet helemaal duidelijk. Ik denk toch aan Flash omdat ik op de kassa site ook vaak het Flash filmpje links bovenin niet kon zien. Op andere sites had ik geen problemen met Flash. Veilige Modus heeft dat gecorrigeerd.

Bedankt voor het meedenken.

aajee