He
door Henny Senz Jan 21, 2017 om 15:05
Computers & telefonie

Ik heb een Cannonprinter MX 925 Na dat Windows 10 is geinstaleerd werkt mijn printer niet goed in Exel 2016 werkt hij prima maar in Word 2016 niet

Wat kan ik hier aan doen, of heeft dit toch met Word 2016 te maken . Wie kan mij helpen?

4018 6 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 22, 2017 om 11:32
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Vreemd! Als een printer wel funktioneert bij één of zelfs meer programma's maar bij één niet - in uw geval word 2016 - dan kan het bijna niet anders dan aan de printerinstellingen van word 2016 liggen. Loop die dus nog eens goed na.
(Heeft u nog een eerdere word versie, installeer die dan eventueel even separaat en kijk wat er dan gebeurt.

ja
door jas7812 - Jan 22, 2017 om 13:56
24 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals ik al eerder schreef hier is WIndows 10 berucht vanwege de vele problemen met het printen en herkennen van printers. Op deze pagina kun je lezen dat het oplossen van printerproblemen onder Windows 10 begint met het verwijderen en opnieuw installeren van je printer. Gebruik hiervoor zoveel mogelijk drivers van Microsoft en laat de drivers van je fabrikant links liggen.

gsm
door gsm - Jan 22, 2017 om 17:57
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Windows 10 beheert welke printer standaard gebruikt wordt, als je dat zelf niet anders hebt ingesteld.
Als je vanuit Word print, controleer dan in het afdrukvenster of de juiste printer wel is geselecteerd, voor je op Afdrukken klikt.

Ma
door Mat Matheij - Jan 22, 2017 om 20:10
986 Antwoorden / 3 Vragen

U moet bij Canon op hun site bekijken of hun printer geschikt is voor W10. Mogelijk moet u nieuwe drivers downloaden. De printer lijkt gezien het hoge nummer professioneel dus het kan zo zijn dat u oude software dient te verwijderen en nieuwe te installeren. Bij een korte check zijn er voor de PIXMA MX925 bij Canon Nederland in 32 en 64 bitsmodus alle drivers leverbaar. htpps:/www/canon.nl/support. Oude software verwijderen. Even -indien nodig- Controleren of u een 32 of 64 bits besturingssysteem heeft. Mvrgr.

ja
door jacques904 - Jan 23, 2017 om 13:06
26 Antwoorden / 3 Vragen

Windows 10 installatie, voorheen bijv. Windows 7. In het begin dolblij met update naar Windows 10, echter toch maar een nieuwe PC en printer gekocht.
Windows 10 bleek later toch telkens wat problemen te geven. Ik bleef aan de gang, was het niet het ene, dan was het wel het andere.