aukesikma
door aukesikma Aug 19, 2022 om 13:10
Computers & telefonie

Geen signaal meer bij binnengekomen mail op iPhone en Ipad

Sinds een aantal weken krijg ik geen signaal, als er een nieuwe mail is binnengekomen.
Alles staat op 'aan', zowel bij Geluiden als in de app Mail.
Ik gebruik het Outlookprogramma en de provider is KPN.
Ik heb de telefoon al helemaal gereset en alles opnieuw ingesteld, maar er verandert niets.
Ook een zgn. harde reset lost dit probleem niet op.
Wie weet raad??

834 5 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 19, 2022 om 13:16
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Het kan toch een kwestie zijn van synchronisatie instellingen. Mogelijk kunt u hier iets mee https://discussions.apple.com/welcome en anders is mijn advies: ga naar een apple store voor hulp/advies.  Of deze: https://support.apple.com/nl-nl/HT201232

sira
door sira - Aug 19, 2022 om 13:19
2361 Antwoorden / 24 Vragen

Start u beide apparaten weleens opnieuw op?

gerbera
door gerbera - Aug 19, 2022 om 14:58
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Kijk eens bij "Bestand" Opties (onder) dan in het scherm opties voor Outlook op geavanceerd. Onderaan moet bij "herinneringen" beide vakjes aangevinkt zijn. Het zou zomaar kunnen dat deze door een update zijn uitgeschakeld.
LS staat uw geluid wel aan ☺ Ik heb ook KPN en geen probleem dus daar ligt het niet aan.

panter22
door panter22 - Aug 19, 2022 om 17:16
6599 Antwoorden / Vragen

Ik had dit probleem ook. Zoeken, zoeken en nu heb ik deze site gevonden:
https://www.appletips.nl/meldingen-mail-inschakelen/
Het was iets heel onnozels.
Je moet eerst drukken op berichtgeving en dan krijg je rechts enkele apps. Dan druk je daar op de app mail. En dan werkt het geluid wel.
Dus niet direct op mail drukken en dan geluid, Er zit een stapje tussen. En het werkt.