fr
door frederique44 Feb 13, 2010 om 17:04
Computers & telefonie

Incompetentie medewerker Vodafone

In Januari een telefoontje besteld met 2 jaar 50 % korting op het abonnement. Toen uiteindelijk na 5 weken de telefoon per koerier bezorgt werd, zat er een verkeerd contract bij, deze gaf maar voor 6 maanden 50% korting. Ik heb het telefoontje geweigerd en direct met Vodafone gebeld. Daar kreeg ik [edit redactie: naam verwijderd] aan de telefoon, allereerst sprak hij zo zwaar Limburgs dat het me moeite kostte hem te verstaan! Na wat heen en weer geklets verzekerde hij mij dat de telefoon opnieuw zou worden uitgeleverd.
Na 14 dagen stilte van de kant van Vodafone, maar weer eens gebeld om te vragen waar mijn bestelling bleef? Kreeg ik weer die onnozelaar aan de telefoon (die [edit redactie: naam verwijderd] dus!)die mij absoluut verzekerde dat hij ervoor ging zorgen dat het goed kwam, maar dat zou wel 14 dagen duren.
Wederom verstrekte hij mij foutieve informatie, want zoals later bleek, wordt bij weigering de bestelling geanuleerd.
Nu is dus die aanbieding niet meer op de site, je kunt dus niet meer voor dat geld (8.75 per maand) een abonnement afsluiten ze zijn nu allemaal 3 euro duurder dus op 24 maanden 72,- euro!
Wat nu? Dank zij die incompetente , leugenachtige kerel loop ik die deal mis. Wat kan ik nu nog doen?

466 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Feb 13, 2010 om 17:15
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als u bewijs heeft van onder welke voorwaarden u een overeenkomst heeft afgesloten, dan kunt u bij Vodafone bezwaar maken dat deze mooie aanbieding door incompetente werknemer aan u is voorbij gegaan.

Als Vodafone niet alsnog een abonnement onder deze condities wilt afsluiten, kunt u misschien bij een andere provider klant worden.

BTW misschien kunt u bij kassaonline vragen of zij de naam v.d. werknemer willen verwijderen uit uw vraag.
Kassa-online (kassa-onlineatvara.nl)

ve
door verwijderd - Feb 13, 2010 om 21:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

frederique44

Probeer deze zaak eens recht te breien door kontakt op te nemen met.....

Stuur een mailtje naar Bas of Antoine of Jan

vodafonewebrelations.nl@vodafone.com

(zet in dat mailtje je klantnummer en je mobiele nummer)
en .................geef in je mailtje vooral aan, dat je al berichten hebt geplaatst op verschillende consumentensites.

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC

ve
door verwijderd - Feb 14, 2010 om 07:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Read,

bedankt voor de tip, heb het bericht direct verzonden, nu maar afwachten.

Frederique

ve
door verwijderd - Feb 15, 2010 om 15:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als Vodafone van [edit redactie: naam verwijderd] geweest was had [edit redactie: naam verwijderd] zich zeker anders opgesteld. U kunt een brief naar Vodafone schrijven en daarin het voorval met de naam van de medewerker beschrijven, want deze site kan er weinig aan doen. Hopelijk heeft U schriftelijke bewijzen van deze onaangename geschiedenis.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer

Pu
Pumuckl_NL - Sep 16, 2024 om 10:36
Auto & vervoer

Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour

Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?




 



... Lees meer

Nick714
Nick714 - Sep 20, 2024 om 13:14
Computers & telefonie

Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?

Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer