pa
door paul27 Jul 16, 2008 om 18:38
Computers & telefonie

Incomplete pagina KPN Vandaag

Sinds een paar dagen is op mijn PC de pagina KPN VANDAAG incompleet, er ontbreekt een aantal rubrieken en ook mist het onderste gedeelte waar aangevinkt kan worden welke rubrieken je wilt zien is niet aanwezig. De optie om de standaardinstellingen weer toe te passen is ook niet zichtbaar. Het heeft niets te maken met scrollen of zo. de hele pagina is wel te zien.

Bij het aankiezen van de pagina komt er een schermpje te zien waarin  over "data not found" en widgetcontent wordt gemeld.

Vragen bij KPN hebben nog geen resultaat opgeleverd. Kent iemand dit probleem en de oplossing hiervoor ?

831 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 16, 2008 om 19:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag paul27,

Vraagje: is dat bij de buurman ook zo?

Read3.

ve
door verwijderd - Jul 16, 2008 om 19:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

naar mijn ervaring werkt die site op oudere pc's met een minder snelle processor en minder geheugen niet  goed . die kpn site is ook behoorlijk ingewikkeld van opbouw, er moeten ong. 900 items geladen worden en dat vraagt wat van de pc. steeds meer sites kennen tegenwoordig zo'n uitgebreide opbouw, kennelijk gaan ze er van uit dat iedereen de snelste en nieuwste pc heeft.de website van de telegraaf werkt bijv ook niet op oud spul. zo langzamerhand wordt iedereen gedwongen om de nieuwste pc aan te schaffen omdat websites niet meer draaien op wat ouder spul.

ve
door verwijderd - Jul 16, 2008 om 20:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij de buurman weet ik het niet maar op een andere PC in huis werkt alles normaal.

ve
door verwijderd - Jul 16, 2008 om 20:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het legen van de cache heeft geholpen, probleem is opgelost. Bedsankt !

ve
door verwijderd - Jul 16, 2008 om 20:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op mijn Mac met Safari (en ook Firefox) is het allemaal wél zichtbaar. Misschien moet je even de cache van je browser legen en/of opnieuw opstarten.

ve
door verwijderd - Jul 16, 2008 om 22:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ok Paul, gelukkig opgelost!

ve
door verwijderd - Jul 16, 2008 om 22:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb het ook nog uitgeprobeerd op verschillende browsers. het blijkt dat op internet explorer het laden behoorlijk snel gaat in tegenstelling tot andere browsers die er meer moeite mee hebben. kpn richt zich kennelijk op IE gebruikers( dat ook het meeste in gebruik is)zelf werk ik met Firefox en avant browsers. daarnaast zal de verbindingssnelheid en de beveiliging ook wel invloed hebben, bijv pop-up en reclameblokkering.