mathil
door mathil Dec 13, 2005 om 11:39
Computers & telefonie

Incredimail

Ik heb sinds een paar maanden incredimail als postvak, een leuk uitziend programma, je kunt er leuke dingen mee doen. Maar ik heb ooit eens die emoticons tevoorscijn gehaald onder het mom,"Kijk nu toch eens wat leuk", nu blijkt dat alle emails die ik verstuur met die akelige zenuwpoppetjes zijn besmet. Hoe kom ik daar in de vredesnaam vanaf? Ik zelf zie ze niet. Ik heb alle adressen al een keer weggehaald en opnieuw ingevoerd. Is dus geen oplossing! Zelfs ben ik weer naar outlook gegaan in de hoop dat zij daar niet op ziten, maar ja, hoor! Ook al. Er moet toch een manier zijn..... vr.gr. Maria

706 4 Rapporteer

gemojo
door gemojo - Dec 13, 2005 om 11:42
6 Antwoorden / 3 Vragen

hoi ik heb het zelfde probleem gehad en tegen mij werd toen gezegt dat je het programmaatje bij je software weg moet halen dat heb ik toen gedaan en heb nergens geen last meer van.

groetjes gemojo

mathil
door mathil - Dec 13, 2005 om 12:03
3 Antwoorden / 15 Vragen

Hoe moet ik dat doen? Of bedoel je het hele programma incredimail

brynnar
door brynnar - Dec 13, 2005 om 12:31
1782 Antwoorden / 27 Vragen

@ Gemojo,

Ik heb hetzelfde verschijnsel, maar ik neem aan dat dit gewoon verdwijnt als je de betaalde versie van Incredimail hebt. Maar hoe je deze reclame-uitingen kunt verwijderen op een andere manier ben ik ook wel nieuwsgierig naar.

Brynnar

ja
door jarivla - Dec 13, 2005 om 17:09
194 Antwoorden / 101 Vragen

Misschien een goede tip voor u; U kunt beter een leuke toepasselijke afbeelding zoeken op het Internet,deze opslaan in Mijn Documenten en deze weer oproepen in uw E-mail bericht ( toevoegen ) Daarna kunt u de afbeelding weer gewoon verwijderen.