mjvanderwerf
door mjvanderwerf Oct 17, 2014 om 20:20
Computers & telefonie

Incredimail en Outlook Express

Goedenavond,
jarenlang was ik een tevreden gebruiker van Incredimail.
Toen ik een update naar 2.5 had geïnstalleerd was die tevredenheid snel verdwenen.
Veel rare dingen.
Voorbeeld : Als ik een mail na lezen verwijderde kwam die niet in de verwijderde items terecht maar was echt verdwenen.
Daarom expres overgegaan naar Outlook Express.
Tot volle tevredenheid.
Werkt nu prima; echter :
Eén van de features van Incredimail was, dat je kon instellen om de hoeveel minuten er moest worden gekeken of er nieuwe post was.
Weet iemand of dat überhaupt kan ?
Groeten,
MJ.

1355 12 Rapporteer

helediepezucht
door helediepezucht - Oct 17, 2014 om 20:31
11 Antwoorden / 1 Vragen

Outlook Express? Dan draai je zeker nog WindowsXP. Maar het kan wel:

http://www.bleepingcomputer.com/forums/t/39950/how-to-change-the-frequency-that-outlook-express-checks-for-new-email/

Als je een gratis alternatief wilt waar je nog meer in kan instellen:

http://www.pegasusmail.nl/

Suc6!!

mjvanderwerf
door mjvanderwerf - Oct 17, 2014 om 20:37
525 Antwoorden / 385 Vragen

Sorry; ik heb Windows 7
MJ.

mjvanderwerf
door mjvanderwerf - Oct 17, 2014 om 20:39
525 Antwoorden / 385 Vragen

Outlook Express is de 2003-editie
MJ.

edrick3
door edrick3 - Oct 17, 2014 om 21:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mjvanderwerf,

Klik op Extra
Klik op Opties
tabblad Algemeen
Daar kun je de tijd instellen onder Berichten verzenden/ontvangen.

Goed weekend.

mjvanderwerf
door mjvanderwerf - Oct 17, 2014 om 21:48
525 Antwoorden / 385 Vragen

Helemaal gelukt !
Beiden hartelijk dank en een prettig weekend toegewenst door
MJ.

helediepezucht
door helediepezucht - Oct 17, 2014 om 22:38
11 Antwoorden / 1 Vragen

Even nog om verwarring te voorkomen:

Outlook Express heeft nooit in MSOffice gezeten hoor, het zat vroeger standaard in windows. Je bedoelt dan misschien Outlook2003 maar maakt verder niet uit, want wat je wilde is gelukt :)

zie voor info:

http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook-help/outlook-versus-outlook-express-HA001116905.aspx#BM2

http://outlook-express.nl.softonic.com/

http://nl.softonic.com/s/gratis-download-outlook-2003

door 1953 - Oct 18, 2014 om 04:05
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Outlook express leeft dat nog steeds? Is dat niet vervangen door Outlook.com?

Incrediblemail eenmalig gebruikt, direct daarna gelijk gede-installeerd, nooit meer!

Cookies
door Cookies - Oct 18, 2014 om 08:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=1953 schreef op zaterdag 18 okt 2014, 04:05]Outlook express leeft dat nog steeds? Is dat niet vervangen door Outlook.com?

Incrediblemail eenmalig gebruikt, direct daarna gelijk gede-installeerd, nooit meer!

Nee, dat is niet vervangen door Outlook.com! Wanneer stop je eens met het plaatsen van onzinnige nergens op slaande reacties?!

helediepezucht
door helediepezucht - Oct 18, 2014 om 09:25
11 Antwoorden / 1 Vragen

Inderdaad, vervangen is dat je dan een ander softwarepakket aanbiedt. Maar Outlook.com is een webbased applicatie en Outlook Express was een extra softwareprogramma dat met Windows werd meegeleverd. MS heeft het vervangen door Windows Live Mail.

PS Lieve Carola, ik zie hier wel meer onzin antwoorden staan, probeer daar doorheen te lezen alhoewel ik er zelf ook veel moeite mee heb.

edrick3
door edrick3 - Oct 18, 2014 om 09:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=helediepezucht schreef op vrijdag 17 okt 2014, 22:38]
http://outlook-express.nl.softonic.com/

http://nl.softonic.com/s/gratis-download-outlook-2003

Zou toch het downloaden via softonic ten sterkste afraden: er komt regelmatig 'rotzooi' mee als je niet oppast!

edrick3
door edrick3 - Oct 18, 2014 om 09:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=mjvanderwerf schreef op vrijdag 17 okt 2014, 21:48]Helemaal gelukt !
Beiden hartelijk dank en een prettig weekend toegewenst door
MJ.

Mooi zo.
Bedankt voor het terugmelden.

Goed weekend.

helediepezucht
door helediepezucht - Oct 18, 2014 om 10:17
11 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 18 okt 2014, 09:46]

Zou toch het downloaden via softonic ten sterkste afraden: er komt regelmatig 'rotzooi' mee als je niet oppast!

Je hebt gelijk, maar heb je een alternatief als iemand per se Outlook gratis wilt?