aukje1973
door aukje1973 Aug 3, 2005 om 14:16
Computers & telefonie

Inloggen

hoe kan het als je ingelogd bent en je reageerd op een item er een inlog procedure wordt gevraagt

467 11 Rapporteer

brynnar
door brynnar - Aug 3, 2005 om 14:35
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Beste Aukje,

Het inlogprobleem (alsmede enkele andere probleempjes) is al een tijdje bekend bij Kassa. Zie onderstaande link voor de laatste officiele reactie van Kassa:

Officiële reactie problemen Kassa-site

En inderdaad, laat oude draadjes lekker waar ze liggen. Een vraag die gesteld is in 2004 waarop afdoende antwoorden zij gegeven behoeft geen reactie meer. Beetje mosterd na de maaltijd.

Ik wil je wel graag aansporen je in de actuele vragen te verdiepen. Vragen die consumenten nu hebben hebben vaak meer urgentie.

Brynnar

hell-rider
door hell-rider - Aug 3, 2005 om 14:43
573 Antwoorden / 0 Vragen

Hij heeft z'n belletje niet aan staat. effe wakker maken.

hell-rider
door hell-rider - Aug 3, 2005 om 14:46
573 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry, misschien een zij?

hell-rider
door hell-rider - Aug 3, 2005 om 14:47
573 Antwoorden / 0 Vragen

Hai Aukje,

Dat is al een poosje bekent, er komt een nieuwe site. Voorlopig even met ctrl-c kopiëren en moet je opnieuw inloggen dan met ctrl-v plak je de boel er weer in.

Maar kijk eens naar de reacties van je gegeven antwoorden, je haalt inderdaad veel oude meuk op.

Let even op de datum van de vraag.

Succes verder met je antwoorden, WillemG

brynnar
door brynnar - Aug 3, 2005 om 14:48
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Ik krijg continu farao's, inca's, sabeltandtijgers, mammoets en zelfs een verdwaalde T-rex in mijn mailbox. Kan iemand de archeologische opgravingen stopzetten?

brynnar
door brynnar - Aug 3, 2005 om 14:48
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Kwartje is gevallen?

hell-rider
door hell-rider - Aug 3, 2005 om 15:09
573 Antwoorden / 0 Vragen

OffTopic

Brynnar toch, hoe lang loop je hier al mee?

In het begin gaf ik ook aan dat ik op de hoogte gehouden wilde worden, niks mis mee. Tot dat de reactie het idee had om een gestelde vraag in de nieuwsbrief te zetten, was een goeie vraag en had ook veel antwoorden en sinds die tijd kijk ik de vragen even terug. Dat gebeurt mij niet meer, succes met je mailtjes ;-)))))))

Groet Willem

brynnar
door brynnar - Aug 3, 2005 om 15:18
1782 Antwoorden / 27 Vragen

@ Willen, ik heb de notificatie van dergelijke ouwe meuk al uitgezet. Maar als een nieuw oud draadje wordt opgerakeld dan komt-ie toch eerst een keer in mijn mail binnen.

Het zou makkelijker zijn als de redactie eens wat oude, niet-actuele vragen opschoont in het archief.

Brynnar

aukje1973
door aukje1973 - Aug 3, 2005 om 15:48
32 Antwoorden / 5 Vragen

dank voor dit antwoord loop nog maar 2 dagen mee ja ik ben een zij

hell-rider
door hell-rider - Aug 3, 2005 om 15:54
573 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry aukje, ik kan die wekker niet meer uitzetten, maar veel plezier hier op de site.

Succes WillemG

brynnar
door brynnar - Aug 3, 2005 om 15:56
1782 Antwoorden / 27 Vragen

@ Aukje, het is je vergeven. Het is niet rot bedoeld van mij, maar soms zijn vragen gewoon niet meer actueel genoeg om nog op te reageren. De originele vragensteller reageert toch niet meer en alle antwoorden zijn al eens gegeven. Het enige dat je bereikt is dat je antwoord weer een berg notificaties in werking zet (o.a. naar mij).

Blijf wel gezellig bij ons en blijf gewoon andere vragenstellers helpen. Consumenten die je kunt helpen doe je er vaak een grot plezier mee.

Brynnar