te
door teo Mar 2, 2015 om 14:45
Computers & telefonie

Inloggen hotmail mislukt op tablet en smartfone

Sinds enige tijd mislukt het aanmelden via microsoft-hotmail op mn asustablet en huawei smartfone. Ik kan dus oa niet mn mail op outlook lezen. Ik krijg herhaaldelijk de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord onjuist of ongeldig is.
Dat is niet het geval. Via mn mn laptop heb ik dan ook geen probleem met inloggen. Heb wel het wachtwoord veranderd, maar met hetzelfde resultaat. Gelukkig functioneert mn gmail.
Hoe is dat op te lossen?

9162 4 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Mar 2, 2015 om 15:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u op beide apparaten een de Hotmail applicatie gebruikt zou u die kunnen verwijderen en opnieuw downloaden en installeren en kijken of het dan wel lukt: klik hier.
Heeft u die app niet dan zou ik hem installeren.

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 2, 2015 om 17:15
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Probeer het eens in 'n andere browser.

te
door teo - Mar 4, 2015 om 12:34
82 Antwoorden / 30 Vragen

Nou het is uiteindelijk gelukt. app verwijderd op tel. en tablet en opnieuw gedownload.
Hartelijk bedankt voor de tips.
(kassa 'vraag en antwoord" is trouwens n ideaal middel )

aurora1
door aurora1 - Mar 4, 2015 om 16:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Mooi dat het weer goed werkt, dank voor het melden en graag gedaan natuurlijk.