rj
door rjmarcusse Jun 8, 2016 om 14:32
Computers & telefonie

Inloggen Seniorweb

Ik ben lid van het Seniorweb. Als ik op de site van het Seniorweb wil inloggen doe ik dat met het lidmaatschapsnummer als gebruikersnaam en een wachtwoord. De laatste tijd lukt dat niet meer. Ik heb al verschillende malen het wachtwoord gewijzigd, maar zonder resultaat. Ik heb daarover contact gehad met het Seniorweb. Eerst via e-mail, later via de telefonische PC-Hulp. Zonder resultaat. Degene, die ik aan de lijn had, kon wel inloggen. Als ik inlog, krijg ik de mededeling, dat gebruikersnaam en/of wachtwoord niet juist zijn. Waar kan het aan liggen?

3480 7 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jun 8, 2016 om 14:36
11532 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Rimarcusse ,

Probeer eens of dit een oplossing is , klik op de rode regel .

https://www.seniorweb.nl/ik-kan-niet-inloggen

akkerdistel
door akkerdistel - Jun 8, 2016 om 19:05
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Waarschijnlijk gebruik je IE en worden er bepaalde scripts geblokt, wat an sich dan weer heel verstandig is.

Ma
door Mat Matheij Jun 8, 2016 om 19:19
986 Antwoorden / 3 Vragen

An sich. Niet anti Deutsch aber wie heist sjoemelsoftware auf Deutsch

akkerdistel
door akkerdistel Jun 8, 2016 om 19:22
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Lol. Het is gewoon 'Nederlands' hoor http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=an+sich ;-).

Ma
door Mat Matheij - Jun 8, 2016 om 19:15
986 Antwoorden / 3 Vragen

Ook zonder inloggen staan er op deze site diverse links naar seniorenweb. Of U daarbij moet aangesloten zijn blijf ik geheel buiten. Daar zijn andere forumleden voor.

akkerdistel
door akkerdistel Jun 8, 2016 om 19:23
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Offer ik mij wel weer op; daar hoef je niet bij aangesloten te zijn.

Ma
door Mat Matheij Jun 8, 2016 om 19:42
986 Antwoorden / 3 Vragen

Hoezo opofferen. Mag er eens iemand het eens zijn met de terechte opmerkingen. Ik zit hier niet voor enige show. Want in dat geval allang foetsie. Geachte heer Akkerdistel. Niet gelijk krijgen soms gewoon hebben en voor het overige tegendraads. U soms ook. En dat respecteer ik. Mvrgr.

gsm
door gsm Jun 9, 2016 om 22:11
5940 Antwoorden / 47 Vragen

@Mat
Het is Seniorweb en niet Seniorenweb.

akkerdistel
door akkerdistel Jun 10, 2016 om 00:16
1790 Antwoorden / 3 Vragen

@Mat Matheij, dat 'opofferen' mag je ook niet te serieus nemen, de rest van de zin wel, gelukkig zijn we het daar in zijn geheel over eens :-). Voor de rest heb je helemaal gelijk, bedankt dat jij mij wel een beetje begrijpt \o/, plusje voor u. Dat ik tegendraads kan zijn is natuurlijk wel volstrekte nonsens ;-) (neem deze laatste zin dus ook maar niet serieus).

Ma
door Mat Matheij Jun 10, 2016 om 02:24
986 Antwoorden / 3 Vragen

Het is alhier een forum en dus geen discussie groep. De TS staat voorop. En tegendraads is niet per definitie slecht. Seniorweb. Het zij zo.

gsm
door gsm - Jun 8, 2016 om 20:49
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Ik log in bij Seniorweb met een zelf gekozen gebruikersnaam en een bijbehorend wachtwoord. Dat gaat prima in mijn geval. Caps Lock staat toch wel uit?

hansje klein
door hansje klein Jun 9, 2016 om 11:07
3037 Antwoorden / 62 Vragen

....of Caps Lock stond juist aan bij de gebruikersnaam opgeven.... Het wachtwoord kan niet de oorzaak zijn, want dat heeft u al vernieuwd.

reflecs
door reflecs - Jun 9, 2016 om 10:15
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Kunt u op het moment na het wijzigen van het wachtwoord wel verder gaan? Of anders gezegd, gaat het bij de tweede keer inloggen mis?
Als u uw wachtwoord automatisch laat bewaren zou het verkeerde, oude, wachtwoord ingevuld kunnen worden.

Heeft u een laptop? Dan zou u naar een spreekuur van Seniorweb kunnen gaan.

rj
door rjmarcusse - Jun 10, 2016 om 14:45
19 Antwoorden / 31 Vragen

De oplossing van Maritas heb ik al geprobeerd, maar zonder resultaat.
Ik gebruik inderdaad IE. Als er bepaalde scripts worden geblokt, zou ik willen weten welke en hoe die te deblokkeren als dat de oplossing zou kunnen zijn.
Als ik vragen heb op het gebied van internet moet ik inloggen om die vraag te kunnen stellen.
Zoaks gezegd, toen ik kort geleden wilde inloggen lukte dat al niet bij de eerste keer. Wijzigen van het wachtwoord hielp niet. Inloggen met het lidmaatschapsnummer als gebruikersnaam en de postcode als wachtwoord, zoals ook wordt aangegeven door het Seniorweb, lukt ook niet.
En caps lock staat uit.
Ik heb een laptop.
Misschien toch verstand PC-Hulp aan huis te vragen.

marita5
door marita5 - Jun 10, 2016 om 15:50
11532 Antwoorden / 15 Vragen

@Rimarcusse ,

Probeer eens om i.p.v. IE ,  Google Chrome te gebruiken voor de site van Seniorweb .