ha
door hartenjager Jul 8, 2005 om 15:01
Computers & telefonie

Instaweb

geachte mensen ik heb op 30-05-2005 een factuur gekregen van instaweb het ging over een bedrag van 199,95 voor een instaweb pakket. ik heb dat pakket nooit aangevraagd.Ik heb hun een e.mail gestuurd maar geen antwoord terug gekregen.op04-07-2005 kreeg ik een aanmaning dat ik moest betalen.en werd ook gedreigd met incasso bedrijven en deurwaarders.Ik heb het bedrag betaald maar ik vertrouw het niet.nu weet ik dat er meer mensen die de dupe zijn door dat bedrijf IK WEET NIET WAT IK HIER AAN MOET DOEN HELP ME AUB

2228 13 Rapporteer

ch
door chelsea - Aug 8, 2005 om 16:36
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik kreeg dezelfde brief en herinering en vandaag via e_mail was het bedrag verhoogd naar meer dan het dubbele,ook ik raakte even in paniek, heb me pleegvader gebeld en een vriend gebeld, die zeiden allebei dat het oplichting is,ik heb daarop een mail gestuurd en wacht nu maar af.

ik had eerder al mail gestuurd en een brief maar antwoord krijg je niet, en duurwaarde waar ze mee dreigen dat kantoor blijkt niet eens te bestaan, ik kreeg het advies om wel aangifte te doen.

sylvia

brynnar
door brynnar - Aug 9, 2005 om 19:27
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Beste Hartenjager,

Je had beter niet kunnen betalen en rustig af moeten wachten. Indien je echt nooit een pakket hebt besteld en/of ontvangen, moeten ze op verzoek kunnen aantonen A) dat je het artikel besteld hebt (je hebt ergens voor getekend) en B) dat je het pakket inderdaad ontvangen hebt (ontvangstbewijs). Dan hadden ze geen poot meer om op te staan.

Nu heb je je helaas bang laten maken door dreigementen (op zich niet onbegrijpelijk) en betaald, terwijl je eerst de bovenstaande gegevens niet hebt opgevraagd.

Je kunt alsnog proberen op grond van bovenstaande info je geld terug te vorderen, middels een aangetekende brief. Alhoewel ze natuurlijk de ontvangen betaling kunnen beschouwen als je acceptatie, dus dit zal niet makkelijk gaan. Plaats echter niet je handtekening op de brief of anders tegen een achtergrond van kruizen, zodat eventuele vervalsing niet mogelijk is.

En neem even contact op met een wetswinkel bij je in de buurt.

Succes,

Brynnar

ha
door hartenjager - Aug 9, 2005 om 19:30
2 Antwoorden / 1 Vragen

beste silvia bedankt voor de reactie .maar zou ik ook een aangifte moeten doen ik heb al betaald en zal het helpen om mijn geld terug te krijgen

in
door inasen - Aug 10, 2005 om 22:17
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb hetzelfde meegemaakt , vandaag nog

ik weet echt geen raad

mijn email/msn is gaetanbaete@hotmail.com

mensen met het zelfde probleem gelieve me toe te voegen

ik ben 17j

dirck
door dirck - Aug 11, 2005 om 16:59
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Ik ben bang dat je je geld kwijt bent.

Als ik het goed heb, dan zijn dit dezelfde figuren als van Lis bv, Ber bv, Intermedia, Partmedia, enz.enz.enz.

Google maar eens op Lis bv.

ar
door arthuros0 - Aug 11, 2005 om 23:25
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb hetzelfde probleem alleen bij mij ligt het iets anders:

Bij mij gaat het om Instaweb Hosting. Normaal is dit pakket alleen voor
18 jaar en ouder maar ik ben nog maar 17. Heb al een rekening liggen
van ong 500 euro. Maarja ik reageer er gewoon niet op. Ook beweren ze
dat ik een inlogcode en username heb ontvangen dat is ook nooit
gebeurt. Ook al verschillende mailtjes ontvangen van Incassobureau's.
Maar ik reageer hier gewoon niet op. Vroeg of laat dan is het klaar met
dit bedrijf. Want het aantal gedupeerde blijft maar groeien en groeien.
Maar hoe komen ze aan mijn gegevens. Nooit ergens wat ingevuld

ta
door tazlady - Aug 15, 2005 om 14:47
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Wie is er bereid om hier een rechtzaak van te maken?

Ik ben eigenlijk opzoek naar mensen die samen met mij dit bedrijf Intermedia/Instaweb/curmedia aan wil vechten.

Groetjes Taz

dirck
door dirck - Aug 15, 2005 om 15:33
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Kijk eens op deze site, hier zijn al mensen die met een rechtszaak bezig zijn.

http://www.internetoplichting.nl

tr
door trebor23 - Sep 8, 2005 om 18:23
1 Antwoorden / 1 Vragen

heej alles goed wat jij hebt gehadt heb ik ook ik kan heel veel met jouw informatie en ben nu vol in procedure met insta web en het incasso bureau credina wat zo bij zo al vaag is ik vertrouw het net zoals jou niet echt het is een heel raar spulletje mzzls robert

ha
door hartenjager - Sep 9, 2005 om 18:06
2 Antwoorden / 1 Vragen

hey robert sterkte er mee maar hou me op de hoogte als je wil

frannie
door frannie - Sep 9, 2005 om 21:10
10 Antwoorden / 1 Vragen

Ga naar http://BOYCOT>NU  en leg je probleem daar voor ,ze zijn top wat hulp betreft ik heb er namelijk zelf ervaring mee,zie boycot onder link internet en klacht van HCC dat is namelijk mijn klacht en ongeveer net zoiets raars als dit,niks gedaan hebben maar toch een rekening krijgen en het antwoord is ...NIET BETALEN.

succes

frannie
door frannie - Sep 9, 2005 om 21:17
10 Antwoorden / 1 Vragen

http://www.iusmentis.com/zakendoen/wetkoopopafstand/

kijk en lees hier alles over de voorwaarden van het kopen op internet.

frannie
door frannie - Sep 9, 2005 om 21:19
10 Antwoorden / 1 Vragen

Oh ja MET ZEER VRIENDELIJKE DANK AAN BOYCOT.NU VOOR HUN HULP EN INFORMATIE.

LIEFS FRAN