annaknoop
door annaknoop Jul 4, 2005 om 09:06
Computers & telefonie

Internet

mijn dochter wil ook graag op internet bij @home maar zoals ik dat zie kan dat alleen met een bankmachtiging want ze wil geen telefoon erbij hebben en machtiging uitschrijven wil niet want ze zit bij het stadskantoor weet iemand een oplossing ps. we wonen in enschede

458 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 4, 2005 om 09:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom is een machtiging bij het stadskantoor een probleem?

Alternatief is. U machtigt @home om het geld van uw rekening af te
schrijven en laat uw dochter, die iedere maand vooruit aan u betalen.

Vladja

ve
door verwijderd - Jul 4, 2005 om 09:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

P.S.

Ze zit wel  vast aan een contract van minimaal 1 jaar met telkens
een verlenging van 1 jaar als ze niet op tijd opzegt. Kan ze dat
financieel aan? Als ze op een gegeven moment het niet meer zou kunnen
betalen wordt ze afgesloten van het internet, maar @home gaat wel
achter het volle bedrag aan ter incassering.

Vladja

ve
door verwijderd - Jul 4, 2005 om 21:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog een alternatief voor Anna,

Vraag bij een Internet Profider een account aan. Let wel dit kan alleen een modemverbinding zijn, dus geen kabel of ADSL want die zijn adres gebonden. Jij betaald en zij plukt de vruchtjes, het is je dochter toch? Een ander probleem, telefoon kosten??????

Succes WillemG

ve
door verwijderd - Jul 4, 2005 om 22:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ vladja - het probleem lun je in onderstaande topic lezen maar waarschijnlijk was je daar ook al achter gekomen. Groeten - E.

http://kassa.vara.nl/portal?_uc=n&_li=y&_scr=cons_question&qid=85985&cat=215366

ve
door verwijderd - Aug 8, 2005 om 16:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

wij hbben het zo opgelost ze komt bij mij koffiedrinken en wil ze wat weten kan ze bij mij kijken op internet is net zo goedkoop en ook nog gezellig afz annaknoop