vu
door vuurtoren_1 Jul 8, 2012 om 17:45
Computers & telefonie

Internet tijdens vakantie op laptop

in ons vakantiehuis in belgie is geen vaste internetverbinding maar we willen toch via onze dell laptop internetten.
Wat is tegenwoordig de beste oplossing om een tijdelijk internetverbinding te krijgen?
We hadden een paar jaar geleden een dongel via AH maar die was erg langzaam.
We kan een goed advies geven?

1784 6 Rapporteer

aboveoeuf
door aboveoeuf - Jul 8, 2012 om 17:55
143 Antwoorden / 8 Vragen

Dag vuurtoren,
Lekker thuis laten en van je vakantie genieten.
Prettige vakantie, Aboveoeuf

grindweg
door grindweg - Jul 8, 2012 om 18:14
2308 Antwoorden / 28 Vragen

bij kpn hebben ze een leuke oplossing en nog enigzins betaalbaar

hereistom
door hereistom - Jul 8, 2012 om 19:02
745 Antwoorden / 1 Vragen

Het beste is om ter plekke zo'n dongel aan te schaffen, dan is het veel goedkoper.
In België is Mobile Vikings een van de goedkoopste; Data Only.

f.weele
door f.weele - Jul 9, 2012 om 12:10
1085 Antwoorden / 27 Vragen

je kunt ook kijken of de aldi nog een webstick heeft van het merk Wolfgang. Deze stond een aantal maanden geleden in de folder voor 39,99 euro. Ik heb deze aangeschaft voor 25,00 euro omdat het was afgeprijsd. In deze webstick (dongel)
kun je praktisch alle simkaarten plaatsen voor mobiel internet.klik hier
m.vr.gr.

f.weele
door f.weele - Jul 9, 2012 om 12:12
1085 Antwoorden / 27 Vragen

nogmaals de link: klik hier

kotor
door kotor - Jul 10, 2012 om 12:43
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zou gewoon naar de Mc Donalds rijden.....bakkie koffie en lekker gratis internet.