tolsma1945
door tolsma1945 Feb 7, 2012 om 13:53
Computers & telefonie

Ipad

Ik heb een Ipad van apple,een geweldig apparaat,echter met een heleboel tegenvallende dingen,zoals het niet kunnen downloaden van powerpoints via internet,niet met een usb sticky een programma over te zetten.Wat kan ik doen om al deze dingen wel op de Ipad te krijgen?Cydia heb ik al,maar dat is ook niet bevredigend.Alvast bedankt voor de antwoorden.

3924 4 Rapporteer

an
door andre001 - Feb 8, 2012 om 10:04
1 Antwoorden / 0 Vragen

Je had een Android tablet moeten kopen, gewoon USB poortje en niet moeilijk gedoe via Itunes

jo
door jorisw - Feb 8, 2012 om 10:10
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Heel simpel: Dropbox. Zet de bestanden van wat voor computer dan ook op Dropbox en haal het op op je iPad. Werkt veel makkelijker dan dat geklungel met USB sticks.

tolsma1945
door tolsma1945 - Feb 8, 2012 om 10:18
229 Antwoorden / 6 Vragen

Oké,dropbox heb ik al,en ga het proberen

tolsma1945
door tolsma1945 - Feb 8, 2012 om 10:21
229 Antwoorden / 6 Vragen

Nog een keertje,ik had beter gewoon een netboekje kunnen kopen,goedkoper,en je kan er alles mee doen wat wilt,want Windows is voor mij toch het beste wat je kan kiezen,Bedankt voor de reacties.