me
door menno1 Aug 30, 2013 om 13:10
Computers & telefonie

Kan bestanden niet openen

Beste mensen,

Ik kan mijn bestanden niet openen op mijn samsung tablet, ik heb boeken gedownload van de bieb en kan ze nie lezen, wat moet ik doen, iets downloaden?

A.u.b. afz.een digibeet

Vr.gr.menno nu

8417 15 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Aug 30, 2013 om 14:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Droedubbel post, klik hier.

tenormin
door tenormin - Aug 30, 2013 om 16:01
16849 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=aurora1 schreef op vrijdag 30 aug 2013, 14:30]Droedubbel post, klik hier.

Werkt niet (of alleen bij mij niet, kan ook)?

me
door menno1 - Aug 30, 2013 om 18:29
29 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=tenormin schreef op vrijdag 30 aug 2013, 16:01][quote=aurora1 schreef op vrijdag 30 aug 2013, 14:30]Droedubbel post, klik hier.

Werkt niet (of alleen bij mij niet, kan ook)?

Wat is dat voor rare opmerking, graag serieus graag, geld ook voor andere leukers..ki

tenormin
door tenormin - Aug 30, 2013 om 18:37
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Wat nou raar, menno. Ik krijg de link niet open! Als jij de link wel kan lezen, fijn! Ik niet.

dearagain
door dearagain - Aug 30, 2013 om 18:46
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*blijkbaar heb je jouw bericht meerdere keren geplaatst menno

edrick3
door edrick3 - Aug 30, 2013 om 18:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tenormin, menno1,

Link van aurora1werkt wel, maar leidt niet naar de aangegeven driedubbelpost. (die ik trouwens niet gezien heb; wellicht al weggehaald door redactie).

Hallo menno1,

Een tablet is geen e-reader!
Op de tablet kan je een ereader programma installeren (als dat al niet standaard aanwezig is) waardoor de tablet ook als ereader kan fungeren. Maar gebruik in fel licht zoals buiten is er niet bij. Het beeldscherm is dan haast niet te lezen. Veel tablet schermen spiegelen enorm waar je bij sterke lichtbronnen flink last van kan hebben.
Wil je serieus boeken gaan lezen dan is er geen keus mogelijk: je moet een ereader hebben met een eInk beeldscherm.

Voor meer info klik HIER

Suc6

edrick3
door edrick3 - Aug 30, 2013 om 18:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@menno1,

Je kunt een gratis e-reader app downloaden voor je tablet (als er geen erader programma op staat).

Lees hier.

Lees ook hier.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Aug 30, 2013 om 19:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@menno1,

Lees hier ook eens of Calibre iets voor je is.

Ook in ComputerTotaal staat hier een artikel over.

Suc6

me
door menno1 - Aug 30, 2013 om 20:56
29 Antwoorden / 21 Vragen

Beste mensen,

Allemaal die de moeite hebben genomen mijn probleem op te lossen, hartelijk dank.
In het bijzonder edrick3

Vr, gr. Menno

aurora1
door aurora1 - Aug 30, 2013 om 22:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@menno1, je had je vraag 3 x gepost. Op de 1e post waren al 2 antwoorden gegeven. Daarom had ik bij de 2e post dubbelpost gezet met de link naar de 1e post (met antwoorden) en bij de 3e post droedubbel wat moest zijn driedubbelpost gezet met wederom een link naar de eerste post met toen 2 antwoorden. Kennelijk heeft de redactie post 1 (met 2 antwoorden) en post 2 verwijderd, terwijl ze post 2 en 3 hadden behoren te verwijderen. daardoor werkt die link naar de 1e post met antwoorden niet meer.
Gisteren is ook door de redactie zoiets gedaan. Leidt zo wel tot enige verwarring.

vr.gr.

me
door menno1 - Sep 1, 2013 om 21:51
29 Antwoorden / 21 Vragen

Beste mensen,

Wat heb ik op mijn hals gehaald? Gewoon adobe digital ditions gedownload en
Walla al mijn bieb boeken in boeken kast, en lezen als een tirelier, en duidelijk en niets geen schittering toch allemaal nog bedankt , als ik et over moest doen zou ik niet weten hoe ik het voor elkaar heeft gekregen, maar ik ben blij.

Vr, gr, menno

tijger1
door tijger1 - Sep 1, 2013 om 22:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En de "leukers" zijn ook blij.

wendy-claire
door wendy-claire - Sep 2, 2013 om 01:48
619 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 30 aug 2013, 18:55]@tenormin, menno1,

Link van aurora1werkt wel, maar leidt niet naar de aangegeven driedubbelpost. (die ik trouwens niet gezien heb; wellicht al weggehaald door redactie).

Hallo menno1,

Een tablet is geen e-reader!
Op de tablet kan je een ereader programma installeren (als dat al niet standaard aanwezig is) waardoor de tablet ook als ereader kan fungeren. Maar gebruik in fel licht zoals buiten is er niet bij. Het beeldscherm is dan haast niet te lezen. Veel tablet schermen spiegelen enorm waar je bij sterke lichtbronnen flink last van kan hebben.
Wil je serieus boeken gaan lezen dan is er geen keus mogelijk: je moet een ereader hebben met een eInk beeldscherm.

Voor meer info klik HIER

Suc6

Op mijn tablet, Samsung Galaxy 10.1, kan ik boeken downloaden en lezen.

wendy-claire
door wendy-claire - Sep 2, 2013 om 01:56
619 Antwoorden / 29 Vragen

"Wat is dat voor een rare opmerking, graag serieus graag, geldt ook voor andere leukers..ki"

Gold niet voor mij!

Op mijn tablet, Samsung Galaxy 10.1, kan ik de boeken downloaden en lezen.

Soms heeft de tablet enige kuren vertoond. Afsluiten en na enige tijd weer opnieuw opstarten.

edrick3
door edrick3 - Sep 2, 2013 om 10:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=menno1 schreef op zondag 1 sep 2013, 21:51]Beste mensen,

Wat heb ik op mijn hals gehaald? Gewoon adobe digital editions gedownload en
Walla al mijn bieb boeken in boeken kast, en lezen als een tirelier, en duidelijk en niets geen schittering toch allemaal nog bedankt , als ik et over moest doen zou ik niet weten hoe ik het voor elkaar heeft gekregen, maar ik ben blij.

Vr, gr, menno

Mooi zo.
Lees ze!

Met vr.gr.