kl
door klokje01 Oct 27, 2008 om 11:33
Computers & telefonie

Kan geen beeld ontvangen

Sinds kort heb ik een webcam en deze werkt perfect. Maar als ik met skype naar iemand bel met een webcam ontvang ik geen beeld en zie alleen maar mijzelf. Wat is hier aan de hand, graag een antwoord!

331 5 Rapporteer

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Oct 27, 2008 om 12:16
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag klokje,

Het zal een spiegel zijn.

Hardware ERror MAN.

jos-euro
door jos-euro - Oct 27, 2008 om 12:49
244 Antwoorden / 91 Vragen

Beste Klokje, heb je de vedeo-instelling aanstaan?
Open Kype-Extra-Video instellingen-Vink "ontvang video automatisch van contactpersonen" aan. Succes, Jos

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 27, 2008 om 12:49
16950 Antwoorden / 202 Vragen

hallo klokje, ik denk dat u deze vraag toch dient te stellen aan degene met wie u dan communiceert. Klaarblijkelijk is daar het verzenden van beelden geblokkeerd. Het kan ook zijn, dat u de webcam foutief heeft aangesloten dus niet op het "chat" programma maar uitsluitend op een manier via de ingang(beeld) dat u uw eigen beeld ziet.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 27, 2008 om 12:51
16950 Antwoorden / 202 Vragen

zie ook Jos die gelijktijdig reageerde. Video instellingen nazien zoals aangegeven en loop eventueel uw instructieboek van de PC en webcam na.

Rossia
door Rossia - Nov 18, 2008 om 15:02
12 Antwoorden / 26 Vragen

Heb ik zelf ook problemen mee gehad maar ben er nu uit n.l:Instelling Web Came nazien, wanneer dat klopt is het simpel:wanneer de persoon die je belt te zien is klik je op het menu (onderaan de afbeelding) dan klik je op start video en klaar! je bent dan in beeld! Succes.