ma
door mardutly May 20, 2012 om 13:07
Computers & telefonie

Kan geen kassa filmpjes zien

Als ik een video van de varasite wil zien, dan krijg ik wel de reclame, maar als het fimpje wel starten, dan krijg ik de melding " verbinden met videoserver mislukt"
wat kan dat zijn?

906 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 20, 2012 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook als u onderaan de pagina op de tent drukt? Waar werkt u mee? Windows 7?

ve
door verwijderd - May 20, 2012 om 13:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Na het starten recht boven op instellingen klikken en daarna "Flash" kiezen. Opslaan (Rechtsonder) aanklikken en het werkt.

Jantje

ve
door verwijderd - May 20, 2012 om 13:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo mardutly,

Heb je Flashplayer en/of Silverlight wel geïnstalleerd? Even doen.

Suc6

ve
door verwijderd - May 20, 2012 om 14:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

tenormin schreef op zondag 20 mei 2012, 13:22: Waar werkt u mee? Windows 7?

Ja, daar hangt het vast van af.

edrick3 schreef op zondag 20 mei 2012, 13:44:
Heb je Flashplayer en/of Silverlight wel geïnstalleerd? Even doen.

Waar wordt die reclame dan in afgespeeld?

ve
door verwijderd - May 20, 2012 om 14:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

@winterman,

En wat is de door jou aangedragen oplossing?
Je commentaar hier draagt niets bij aan dit topic (al heb je vwb het afspelen wel gelijk ;-))

@mardutly,

Maak je cache eens leeg (kan geen kwaad):

# Voor Internet Explorer 7

1. Klik op Extra - Internet-opties
2. In de popup die verschijnt klik je onder het titeltje 'Browsegeschiedenis' op de knop 'verwijderen'
3. In het nieuwe venster kies je 'Bestande verwijderen' onder het titeltje 'Tijdelijke internetbestanden'

# Voor Internet Explorer 8

1. Klik op 'Beveiliging'
2. Kies 'Browse geschiedenis verwijderen'
3. Selecteer enkel 'Tijdelijke internet bestanden'
4. Klik op 'Verwijderen' om te bevestigen

ve
door verwijderd - May 20, 2012 om 16:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op zondag 20 mei 2012, 14:15:
Je commentaar hier draagt niets bij aan dit topic (al heb je vwb het afspelen wel gelijk ;-))

Mijn bijdrage is dat mensen niet nodeloos Flashplayer of Silverlight opnieuw gaan installeren.

Aangedragen oplossing is, totdat TS met voorbeelden komt, waaruit geconcludeerd kan worden dat het probleem bij hem/haar zit, er vanuit gaan dat de verbinding ook inderdaad mislukt is. Dat komt voor. Een verbinding kan mislukken, omdat er een fout zit in het doorlinken.

ve
door verwijderd - May 20, 2012 om 18:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

De Vara/Kassa heeft er nogal eens een handje van om éérst de website te updaten met artikelen en 'linken' naar filmpjes/uitzendingen, terwijl de betreffende filmpjes (nog) niet beschikbaar zijn..... Mijns inziens moet de werkwijze zijn dat je éérst het beeldmateriaal op de betreffende server zet en daarna pas de website update...(maar ja, wie ben ik....)

@mardutly:

Kortom, probeer het eens met wat oudere filmpjes hier op de website. En zoals al door anderen aangegeven, geef eens een voorbeeld van een filmpje wat blijkbaar niet werkt.

Freya