kl
door klokje01 Jun 24, 2009 om 08:08
Computers & telefonie

Kan geen software verwijderen

Ik heb ooit word 2003 professional geinstalleerd, maar deze krijg ik niet meer verwijderd. Wat ik ook probeer het wil niet lukken. Er wordt aangegeven dat het patchpakket niet geopend kan worden. Wat moet ik doen

582 16 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 24, 2009 om 10:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het lijkt mij stug dat een programma niet verwijderd kan worden.
De normale gang van zaken is via Start-Configuratiescherm-Software en dan het desbetreffende programma met Verwijderen weghalen.
Daarna met
Start-Zoeken het trefwoord Word intikken waarna alle programma-onderdelen verwijderd kunnen worden.
( staat uw programma niet in de lijst van Software dan is dit tevens de mogelijkheid om dit direct zo te doen maar dan moeten keuzes zorgvuldiger gemaakt worden omdat ook tekstonderdelen --Doc--bv-- in die verwijderlijst komt te staan.)
Onderdelen gewist? Dan met Ccleaner het register opschonen waarna uw programma dus grondig verwijderd zou moeten zijn.

De Vrije Vogel
(ruim 80% van de automobilisten weten het veel beter en houden zich niet aan verkeersregels, lees rijden te hard en bumperkleven teveel)

ve
door verwijderd - Jun 24, 2009 om 10:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer het anders eens met de: Windows Installer Cleanup. Even intikken op Google.

vr.gr.

ve
door verwijderd - Jun 24, 2009 om 10:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat u schrijft heb ik allemaal geprobeerd, er is mij wel gezegd dat er een fout in het systeem zit. Als dat zo is zou ik graag willen weten hoe ik die fout eruit krijg.

ve
door verwijderd - Jun 24, 2009 om 10:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Windows installer cleanup kan dit programma niet werwijderen omdat het met windows installer is geinstalleerd

ve
door verwijderd - Jun 24, 2009 om 11:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

als er een fout in het systeem zit zou je foutcontrole en repair kunnen laten lopen.

ve
door verwijderd - Jun 24, 2009 om 11:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aurora, dit heb ik ook al gedaan, maar wil absoluut niet weg, ik snap er niks van

ve
door verwijderd - Jun 24, 2009 om 11:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,
Optie 1: Verwijder handmatig de map(pen) waarin Office2003 gesïnstalleerd is en gebruik daarna een registry cleaner zoals CCleaner om het register op te schonen.

Optie 2: Installeer/repareer Office 2003 vanaf de originele CD en probeer daarna of het pakket nu wel verwijderd kan worden.

ve
door verwijderd - Jun 24, 2009 om 12:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je dit allemaal al gelezen?

support.microsoft.com/kb/290301/nl

ve
door verwijderd - Jun 24, 2009 om 13:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

@klokje, tik de naam "windows installer cleanup" eens in op google en lees wat ms erover meldt en hoe te werk te gaan.

ve
door verwijderd - Jun 24, 2009 om 13:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hiep hiep hoera, het gelukt met Windows installer clear up. Hartelijk bedankt allemaal.

ve
door verwijderd - Jun 24, 2009 om 19:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

probeer anders via de ccleaner - gereedschap te uninstallen en erna te verwijderen of dat met het progje hijackthis via confi. - misc.tools. proberen. Anders het programma opnieuw installeren en zien of het erna wel te verwijderen valt.

ve
door verwijderd - Jun 24, 2009 om 19:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

.... als je xp hebt zou je ook nog cleanup and repair van pc stress kunnen proberen om dingen te herstellen (lees erover op die site). Het programma maakt een herstelpunt aan, dus je kunt ook zo terug.

ve
door verwijderd - Jun 24, 2009 om 19:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry. beetje laar.. maar voor een eventuele volgende keer:

Vaak is juist het draaien van zo'n "registry cleaner" het probleem. De makkelijkste manier is om gewoon de software opnieuw te installeren (of eventueel op dat moment voor "repair"/"herstel" te kiezen als daar een prompt voor komt).

Nu zouden alle registere instellingen en dergelijke weer correct moeten zijn. Als het de originele CD van Word 2003 in dit geval was, dan is die versie niet zonder meer optimaal bruikbaar (je ligt nogal wat updates/fixes achter omdat je vanaf je originele CD her-installed hebt) - maar aangezien het alleen om het verwijderen ging is dat niet echt een probleem.

ve
door verwijderd - Jun 24, 2009 om 19:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

(update - sorry - negeer mn vorige bericht maar - dat had Matusso ook al geschreven, en herhaling voegt weinig toe)

ve
door verwijderd - Jun 24, 2009 om 21:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben jullie allemaal heel erg dankbaar, want het is gelukt!Ik heb nl. de optie 2 van Matusso opgevolgd en de mappen die ik via de cdrom op mijn scherm kreeg gekopieerd naar mij c-schijf. toen ik probeerde het te verwijderen kreeg ik toch het bericht dat verwijderen niet mogelijk was, doch ik daarnaast een link dat ik windows installer clean up moest dawnloaden. Heb ik gedaan en het geheel is verwijderd. Nogmaals Dank!

ve
door verwijderd - Jun 24, 2009 om 22:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Had je het maar direct met de Windows Installer Cleanup geprobeerd....