m.
door m.faay Feb 6, 2014 om 21:39
Computers & telefonie

Kan ik XS4ALL nog opzeggen?

Hallo, ik had me aangemeld bij XS4ALL voor t uitgebreidste abonnement. Internet , tv, telefoon ,mobiel internet, spotify....
Had me eind november 2013 aangemeld , dit ging al fout maar goed 21 januarie 2014 kwam de monteur alles aansluiten.
Helaas ging dat niet helemaal.
Tv , internet met een matige snelheid lukte, telefoon kon niet daar zij een fout hadden gemaakt met t porteren van mijn telefoonnummer.
Hierdoor kon ik geen activatie krijgen voor mobiel internet , spotify, omdat eerst de " order" afgerond moet zijn.
Dan pas kan alles geactiveerd worden.
Nu is het 6 februari en de order is nog niet rond omdat mijn nr met een aangevraagde ticket nog steeds bij upc ligt.
Upc belde mjj op en deelde dit mij mee.
Ik zit nog steeds zonder telefoon onbereikbaar tot ergenis, lage internetsnelheid enz,,,
T personeel was bot , geen kennis van zaken, ze gooide zelfs de hoorn erop bij de klachtenlijn???
Ik heb gebeld met de opzeglijn omdat ik er echt genoeg van heb.
XS4ALL is hier in gebreke, per slot van rekening zou het 21 januarie aangesloten moeten zijn geweest, toch?
Zij hebben mij niet kunnen geven waar ik recht op heb , ik had op de 21e januari allang mijn eigen telefoonummer moeten hebben.
Zij gaven ook toe een grove fout te hebben gemaakt, en dat ik pas hoefde te betalen als alles werkte naar behoren..
Ze zeiden dat het idd behoorlijk was geescaleerd.
In 2 weken dik 5 uur gebeld mobiel en van t kastje naar de muur gestuurd
Mijn order is nooit afgesloten tot op de dag van vandaag, staat nog steeds open dus.
VRAAG : ik kan toch kosteloos opzeggen?
Hun konden niet leveren op 21e waar ik recht op had.
Heb toch al 2 weken heooorlijk geduld gehad.

Grt m.f

2295 5 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Feb 6, 2014 om 21:50
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik denk dat je vanuit emotie reageert, omdat je baalt als een stekker van de situatie. Maar zeg eerlijk als je nu opzegt, ga je weer met de volgende provider aan de slag en wordt het ook weer gedoe.

Als je wilt opzeggen zul je eerst een ingebrekestelling moeten sturen waarin je ze een termijn geeft waarbinnen dit moet zijn opgelost en als dat niet lukt dan zeg je je abonnement op. Tevens vraag je een schadevergoeding (mijn part die mobielkosten).

Het effect hiervan kan zijn dat ze je wat serieuzer nemen en dat het allemaal wat sneller gaat.

ge
door gerriede - Feb 7, 2014 om 13:18
7 Antwoorden / 2 Vragen

Zelf heb ik nooit problemen met xs4all. Ze zijn altijd vriendelijk en geduldig en als ik zeg dat ik mobiel bel, bellen ze terug op mijn mobiele. Dus het ligt volgens mij echt niet aan xs4all. Fouten worden overal gemaakt. En als ze erkennen dat ze een fout hebben gemaakt en je hoeft die tijd niets te betalen, wat wil je dan nog meer?

po
door poecilia - Feb 7, 2014 om 14:02
26 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=gerriede schreef op vrijdag 7 feb 2014, 13:18]Zelf heb ik nooit problemen met xs4all. Ze zijn altijd vriendelijk en geduldig en als ik zeg dat ik mobiel bel, bellen ze terug op mijn mobiele. Dus het ligt volgens mij echt niet aan xs4all. Fouten worden overal gemaakt. En als ze erkennen dat ze een fout hebben gemaakt en je hoeft die tijd niets te betalen, wat wil je dan nog meer?

Wat wil je nog meer?
Een werkende verbinding lijkt mij

ag
door agraus - Feb 7, 2014 om 14:14
2 Antwoorden / 0 Vragen

Wellicht hebt u te maken met een communicatieprobleem. Ik heb al jaren internet via de provider xs4all en dat tot volle tevredenheid. In 2013 overgeschakeld van kabel naar aanleg glasvezel en, gezien mijn eerdere positieve ervaring, een abonnement af gesloten ( voor alles) bij xs4all. De aansluiting/montage verliep niet vlekkeloos, maar in goed overleg werd alles voor 100% goed geregeld.

frits
door frits - Feb 7, 2014 om 22:36
146 Antwoorden / 5 Vragen

Ook ik heb ZEER slechte ervaringen met XS4ALL gehad, en ben nu bij ZIGGO, waar ik eerst nooit fan van was, maar het werkt fantastisch en een zeer kundige en goede helpdesk ondanks de vele negatieve berichten over ZIGGO.