aajee
door aajee Mar 2, 2007 om 19:28
Computers & telefonie

Kan mail niet verzenden ("geen datum")

Deze vraag werd mij voorgelegd:

Verder heb ik problemen met outlook:

als ik een mail beantwoord wordt deze meestal niet verstuurd omdat er geen datum in staat. Althans de mail komt onder categorie "geen datum" en wordt het niet verstuurd. Ik heb al gezocht hoe ik de datum er wel in kan krijgen, maar dat is nog niet gelukt. Soms gebeurt dit ook als ik een nieuwe mail maak.

Via webmail lukt wel.

Weet jij wat dit is?

Het antwoord hierop heb ik nog niet kunnen vinden.

589 5 Rapporteer

labswans
door labswans - Mar 2, 2007 om 19:49
1918 Antwoorden / 10 Vragen

verwijder uw account volledig en voer deze opnieuw in. Daarna moet alles weer in orde zijn.

Test het door een mail naar uwzelf te sturen

labswans

aajee
door aajee - Mar 2, 2007 om 20:41
118 Antwoorden / 5 Vragen

labswans,

Neem aan dat alleen het emailaccount wordt bedoeld en niet het mailbestand (*.pst).

aajee

labswans
door labswans - Mar 2, 2007 om 20:47
1918 Antwoorden / 10 Vragen

open outlook

ga naar extra bovenin scherm en dan op accounts

verwijder de betreffende account(s)

voer daarna het opnieuw in met de juiste gegevens voor inkomend en uitgaand email.

aajee
door aajee - Mar 2, 2007 om 21:15
118 Antwoorden / 5 Vragen

Dank, kom hierop terug als ik de betrokkene heb bereikt.

aajee
door aajee - Mar 5, 2007 om 13:01
118 Antwoorden / 5 Vragen

Aangedragen oplossing werkt helaas niet. Outlook gedeïnstalleerd, verwijzingen in register weggehaald en Outlook vervolgens opnieuw geïnstalleerd. Probleem "geen datum" is hiermede verholpen. In ieder geval dank voor het meedenken.

aajee