eu
door eup1955 Mar 7, 2011 om 09:44
Computers & telefonie

kan niet booten van de HDD

Hallo

Na een Bios update kan ik niet meer opstarten van de eerste HDD.
Ik krijg de melding bootmgr ontbreekt.
en als ik op F12 druk kan ik wel mijn C: schijf vinden en dan opstarten.
Kan ik met de herstel disk repareren maar ik weet niet welk
commando ik moet geven als ik voor de optie repareren
kies.wie kan mijn verder helpen
bvd

mvg

Eup@

305 2 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Mar 7, 2011 om 13:33
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Heb je al in de instelgegevens van je computer bekeken of dus de opstart ingesteld staat op drive C:
Je moet dus op ik f8 drukken met opstarten dan kan je opstart instellen. Als je het kan vinden vraag dan is aan een kennis die er verstand van heeft om dit voor je te doen.

eu
door eup1955 - Mar 8, 2011 om 10:04
42 Antwoorden / 20 Vragen

Hallo Valerius-2

Bedankt voor uw reactie,daar staat alles goed.
Heb met de recover schijf van Win 7 via de bios ingestelt op DVD-Rom opstarten
en dan de drivers geladen met de cd en de optie Repareren gekozen.
en deze opdracht ingetikt ''bootrec /fixboot' en kreeg de melding dat het succes vol
is gerepareerd,dus het is gelukt.

mvg

Eup@