boldymann
door boldymann Jul 27, 2005 om 15:49
Computers & telefonie

Kassa Log Auomatisch Uit???

Hey Luitjes

Kunnen jullie mij uitleggen hoe het komt als ik een antwoord aan het geven ben en het verstuur dat ik opnieuw moet inloggen??

Dat het ik nu al een keer of 3 gehad en dat is best lastig als je antwoord dan ook niet gegeven word en je vervolgens weer opnieuw kan beginnen!

Ik heb het ook al gemaild naar kassa maar die zijn met vakantie!

Alvast Bedankt en De Goente

376 29 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 16:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Da geloof ik graag ik ben nu 2 dagen actief bezig en ondertussen al 4 x gebeurd en iedere keer met antwoord geven, en ik heb nu al beetje de balen. maja we zullen doorgaan omdat ik denk da ik wel wa mensen kan helpen!

Groetjes Dave

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 16:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hi Boldymann,

Dat weet zelfs de redactie van Kassa niet eens ;-) Ze zijn al meer dan een half jaar aan het sleutelen aan de site, zonder enig resultaat.

Zie ook: Officiële reactie problemen Kassa-site

Brynnar

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 16:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag boldymann - welkom in de club. Deze ergenis zul je de komende tijd nog wel blijven ondervinden want hoewel dit probleem volgens de redactie opgelost zou zijn ervaren wij het nog dagelijks. Dus voordat je een bericht post eerst met CTRL-C een kopie maken en mocht je eruit geknikkerd worden kun je, an opnieuw ingelogd te zijn, met CRTL-V je bericht kwijt. Waarschijnlijk wist je dit al maar beter twee keer dan geen keer. Groeten - Een mede-slachtoffer

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 16:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou tijd voor een grapje, verder dan in de tuin gaat deze vakantie niet De Kassa is bijna leeg.fred

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze zijn niet allemaal op vakantie bij Kassa. Ik zag zojuist nog de systeembeheerder rondlopen:

Brynnar

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 16:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Thnx Luitjes

Het is me voledig duidelijk :(

Ik ga dan ook maar gewoon door net als jullie!!! De hele zomer door en langer! We zullen elkaar dan ook nog wel regelmatig tegen komt, hihihi

De Groetjes van Dave

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 19:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waar moet dat heen met

De afbeelding “http://www.demooisteanimaties.com/diversen/kantoor017.gif” kan niet vertoond worden, omdat ze fouten bevat.

Groeten,

GSM

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 19:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

De redactie van Kassa zou eens te rade moeten gaan bij hun collega's van trosradar.

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 19:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toro,Als de hernieuwde Kassa pagina in 200? maar enigzins een copy zal zijn ,van de tros dan gaan we er niet op vooruit,alleen al een account maken is een wereldreis ,om maar niet te praten van het kleuterachtige praat forum.Typisch YVO stroop.fred

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 19:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat zegt u...?

Dat TROS-forum mag niet eens in de schaduw staan van het Kassa forum...

De TROS heeft zich er met een makkie vanaf gemaakt en de gratis phpBB forumsoftware gebruikt...

Ik heb zelf met een paar vrienden ook zo'n forumpje in beheer.

Daarentegen is de Kassa website van de grond af nieuw opgebouwd en kent veel meer functies dan het TROS-forum.

Alleen al de Vraag & Beantwoord-rubriek is uniek...en daarnaast is het forum ook geheel 'eigen stijl'.

Groet,

Enterprise.

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 20:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou breekt m'n klomp! Eerst voortdurend klagen over de slecht functionerende kassa-site en nu is er geen betere!
Om berichten in trosradarforum te plaatsen hoeft men in ieder geval geen kunstgrepen te verrichten.
Bovendien; geplaatste reacties kunnen altijd direct worden gewijzigd en/of verwijderd.
Over de inhoud van reacties spreek ik mij natuurlijk geen oordeel uit.
groet toro

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 21:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Overigens zie ik weinig verschil in een "kleuterachtig praatforum" en een "kleuterachtig plaatjesforum".

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 21:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi

toro een keer beetje fun moet toch ook kunne of nie??

De Groente Dave

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 21:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

boldyman; ik ben het helemaal met je eens, maar laat men niet neerbuigend en denigrerend reageren over de inhoudelijke kant van andere fora.
groet toro

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 21:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi

Toro da zijn we het helemaal met elkaar eens!!

De Groente Dave

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 21:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor degene die zich aangesproken voelt!

Baybay

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 21:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste toro,

Uit je reactie blijkt dat je geen flauw benul hebt wat ik bedoel...

Ik heb het helemaal niet over de inhoudelijk kant van zowel het Kassa forum als die van de TROS.

Waar lees jij dat ik me neerbuigend en denigrerend uitlaat over het TROS-forum, ik heb het over de gebruikte forumsoftware...?!

Ik heb het over de kwaliteit en de functionaliteit, los van de
inhoudelijke kant (en momenteel natuurlijk even los van de technische
problemen.)

Groet,

Enterprise.

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 21:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Enterprise,
Het is mij wel degelijk duidelijk wat je bedoelt.
Ik spreek mij alleen uit over de gebruiksvriendelijkheid van beide fora. Op dit moment geniet trosradar de voorkeur.
Voor neerbuigende reactie adviseer ik je het bericht van dompvloet (nog) eens te lezen.
Groet toro

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 22:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Duidelijk toro, en wat mij betreft einde discussie... ;-)

Enterprise.

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 22:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry: Dompvloed (niet domvloet).

Kijk dat bedoel ik nou; hier moet je opnieuw een bericht plaatsen, terwijl dit in radarforum in hetzelfde bericht kan worden gewijzigd.

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 22:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toro, dat is gebruikelijk in een 'vraag & beantwoord' rubriek, dit is géén forum.

Stel dat een vraagsteller zijn vraag wezenlijk veranderd of nog erger,
verwijderd, dat slaat de hele 'Vraag & beantwoord' rubriek nergens
meer op, want wat moet je dan met al die 'loze' antwoorden...?

Deze rubriek heeft een hele andere doelstelling dan een gewoon forum.

In de Kassa-forums kan het trouwens ook niet maar dat terzijde.

Groet,

Enterprise.

ve
door verwijderd - Jul 28, 2005 om 00:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Rustig afwachten enne .. denk aan je hart.

Kassa met vakantie:

ve
door verwijderd - Jul 28, 2005 om 08:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ondertussen blijf je wel aardig gefrustreerd door het continu inloggen.

Get your FREE Weekly Newsletter Here!

Brynnar

ve
door verwijderd - Jul 28, 2005 om 08:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

hij gaat er nie echt van Funny Videos & video clips - Mr Bean's little friend says "Hello"

S6 Allemaal en De Groente Dave

ve
door verwijderd - Jul 28, 2005 om 11:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vind het zelf altijd wel grappig om over de Radar site te "patrouilleren". Het inloggen is zeker niet zo'n probleem (hoewel dat bij Kassa ook makkelijk gaat) maar je bent daarna vrij zeker dat je commentaar ook geplaatst wordt. Het niveau is verder toch wat platter dan op de Kassa-site (hoewel d'r hier ook wat dombo's binnen komen zeilen die ook vraag & antwoord vs forum niet echt kunnen onderscheiden). 't Wordt echter hoog tijd dat er eens ge-chat kan gaan worden, dat zou best wat vervuiling kunnen schelen bij sommige items (...) Groeten,

ve
door verwijderd - Jul 28, 2005 om 14:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben er zelf ook al diverse keren uitge......! Ik begin dan gewoon  weer opnieuw maar irritant is het wel vooral als je net een heel verhaal in elkaar geflanst hebt.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 18:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Boldyman,Hier hebben wij allemaal last van ,al een aantal maanden, is belooft?? dat dit euvel  (schrik  niet) Medio 2006 verholpen zou zijn .Dus als ze terug komen van vakantie gebeurt er nog niks. Voorlopig dapper blijven inloggen ,alhoewel een aantal van ons het goed zat zijn waaronder ik zelf. fred .

ve
door verwijderd - Aug 1, 2005 om 10:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je een heel verhaal hebt, dan eerst in Word (oid) maken en dan kopiëren. Het nadeel is wel dat je dan al snel over de limiet zit wat het aantal karakters betreft (vraag mij nog steeds af hoe dat kan, zal wel iets met opmaak te maken hebben).

Hutch