door 12rene1 Jan 2, 2015 om 12:33
Computers & telefonie

Klok

ik zou graag een analoge klok op mijn taak blad willen plaatsen. Wie heeft advies voor een GRATIS en betrouwbare download ? met dank

677 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 2, 2015 om 12:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo 12rene1,

Kijk eens hier..
Welk besturingssysteem heb je?

Suc6

ltmvz
door ltmvz - Jan 2, 2015 om 13:00
949 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 2 jan 2015, 12:40]Welk besturingssysteem heb je?
Zéér goede vraag, want als je Windows 7 hebt hoef je maar te klikken op "Gadgets" en dan komt de gezochte klok er al aan (met of zonder secondewijzer, keuze uit 8 modellen, dacht ik, en in te stellen per tijdzone).

ltmvz
door ltmvz - Jan 2, 2015 om 13:04
949 Antwoorden / 18 Vragen

En dan kun je de klok ook nog een naam geven. (Het belangrijkste van alles).

edrick3
door edrick3 - Jan 2, 2015 om 13:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=ltmvz schreef op vrijdag 2 jan 2015, 13:04]En dan kun je de klok ook nog een naam geven. (Het belangrijkste van alles).

Klok? ;-)

diumenge
door diumenge - Jan 2, 2015 om 13:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Die gadgets van Windows 7 vormen beveiligingsrisico en kan je dus maar beter uitschakelen.

aboveoeuf
door aboveoeuf - Jan 3, 2015 om 11:41
143 Antwoorden / 8 Vragen

Dag 12rene1,
Ik gebruik deze naar tevredenheid.
Succes Aboveoeuf

edrick3
door edrick3 - Jan 3, 2015 om 17:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@12rene1,

En ..... ben je al 'bij de tijd'?

door 12rene1 - Jan 4, 2015 om 09:40
4 Antwoorden / 8 Vragen

Edric3

heb die Duitse klok geprobeerd, maar moet daarnaast nog diverse programma's downloaden als z.g. beveiliging. Ook kom ik daar niet meer uit als ik ervoor moet betalen.

Itmvz

Heb Windows 7, maar weet niet hoe je op de Gadges moet klikken, wat amateurtje hé, ja te weinig ervaring. Leeftijd, leeftijd, leeftijd ha ha.

Ik wacht nog af, hoe of wat, maar wens jullie allen een geweldig 2015 Ook aboveoeuf natuuurlijk!!

ltmvz
door ltmvz - Jan 4, 2015 om 11:08
949 Antwoorden / 18 Vragen

Hallo 12rene1,

Heel eenvoudig: doe een rechter muisklik, ergens op het bureaublad. Onderaan staat 'Gadgets'. Klik daarop.

Dan komt een klein winkeltje met gratis gadgets. Klik twee keer op 'Klok'. Dan komt de klok, meestal ergens aan de rechterkant van het bureaublad.

Sleep hem naar de gewenste plaats.

Klik op het steeksleuteltje dat verschijnt als je er met de muis (of het aanwijspijltje van het touchpad) boven zweeft.

Kies nu de gewenste instellingen zoals tijdzone, model, secondewijzer ja of neen, en een gepaste naam.

Ook zeer de moeite waard zijn de weergadgets.

Ik heb ook gehoord over de risico's waarnaar diumenge verwijst. Ik gebruik deze gadgets al sinds dag 1 dat ik een laptop kreeg, bijna 4 jaar geleden en heb hier nooit erg zwaar aan getild. Volgens mij zijn er ernstigere gevaren in het leven. ?