ei
door eigemant Sep 20, 2013 om 17:40
Computers & telefonie

Knoppen Ipod nano

Ik heb in juni 2012 een Ipod nano gekocht met een horlogeband bij de Applestore in Amsterdam, na een 3/4 jaar was de aan/uit knop defect, deed niets meer. Eerst gebeld, viel binnen de garantie en ik kreeg ook meteen een nieuwe. Nu na in totaal 1,5 jaar weer hetzelfde euvel. Weer via de website contact proberen te krijgen, maar de garantie was over en dan krijg je alleen contact als je op een knop drukt waar 35 euro op staat wat het gaat kosten als je advies wil. Dit gedaan en ik werd bijna meteen teruggebeld en ik heb een afspraak gemaakt in de Applestore. Daar gisteren geweest en na wat tegenstribbelen heb ik gewoon weer een nieuwe gekregen. Een email gekregen ter bevestiging waar in staat dat ik 70 euro zou hebben betaald voor de reparatie, niet dus!
Wie heeft meer dergelijke problemen met zijn Ipod nano en heeft ook iets dergelijks meegemaakt met Apple?

2301 3 Rapporteer

tot15karakters
door tot15karakters - Sep 20, 2013 om 17:50
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Als je via Google een plaatje van en geopende ziet....
De stevige knop buiten is best goed gemaakt maar binnen zit een erg klein schakelaartje dat nauwelijks is te vervangen.
Meerdere draden en zo klein dat ik het slechts met een speld in tang kan solderen!

Een ramp om te doen met Loep maar het lukte wel!
Niet het normale drukken maar het stoten tegen harde voorwerpen, daar krijgen ze klappen van dus een tik tegen de tafel of deur waar je geen erg in hebt.

De knoppen zitten eigenlijk te hoog en onbeschermd en daarom gaan ze bij diverse merken vaker stuk dan nodig.
Vooral knoppen op de zijkant zijn erg gevoelig, de platte op boven of onderkant zijn steviger plat op de printplaat zoals ook de rekenmachine of afstand bediening heeft, sloop er maar eens een en je ziet het verschil....

laaglander
door laaglander - Sep 20, 2013 om 19:47
473 Antwoorden / 1 Vragen

@ eigemant: ja ik vind het ook schandalig dat u een nieuwe heeft gekregen, dat hadden ze niet moeten doen !! of was de vraag niet? :-|

@tot15karakters: punten aan het scoren? of zie ik een vraag over het hoofd?

ei
door eigemant - Sep 20, 2013 om 20:56
4 Antwoorden / 3 Vragen

Natuurlijk ben ik blij dat ik buiten de garantie alsnog een nieuwe heb gekregen, maar dat zo'n knop het maar 3/4 jaar vol houdt vind ik gewoon slecht. En dat je alleen contact met Apple krijgt als je op een knop moet drukken die 35 euro zou gaan kosten, maar dat dus schijnbaar alleen maar een drempel is in de hoop dat je afhaakt, dat klopt toch niet!