re
door resel Apr 28, 2017 om 22:31
Computers & telefonie

Kontrakt éénzijdig veranderen?

Kpn stuurde mij een sms dat mijn onbeperkte internetbundel er nu één wordt met een datalimiet van 10 Gb. Uiteraard mag je na zo'n bericht opzeggen maar het abo bevalt mij prima. Mag een bedrijf zoiets belangrijks als de hoeveelheid data zomaar veranderen? Het lijkt mij zoiets als dat je in een "all you can eat restaurant"  na drie borden te horen krijgt dat de volgende betaald moet worden. Of heb ik t helemaal mis? Het abo is destijds als onbeperkt verkocht maar KPN zegt dat ze gerechtigd zijn dit te éénzijdig te veranderen. Ik hoor graag andere meningen

529 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 28, 2017 om 22:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zou zeggen, lees dat toenmalige contract eens na wat u bent aangegaan.

marita5
door marita5 - Apr 28, 2017 om 22:43
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Resel ,

Deze vraag is al eerder gesteld , lees hier de gegeven antwoorden , klik op de rode regel .

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/hoe-kan-ik-voorkomen-dat-kpn-mijn-abonnement-ten-nadele-van-mij-wijzigt

getty
door getty - Apr 28, 2017 om 22:47
4179 Antwoorden / 10 Vragen

En dat is vier...

diumenge
door diumenge - Apr 28, 2017 om 22:52
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik kan mij voorstellen dat u graag andere meningen hoort, alleen hebt u daar niet zoveel aan...

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 28, 2017 om 23:32
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Kort, JA dat mogen ze.

fa
door familyman - Apr 28, 2017 om 23:32
888 Antwoorden / 1 Vragen

Het antwoord wat u graag zou willen horen = "U heeft gelijk, het mag niet", maar dat is een leugen.Wetten veranderen en daar doe je niets aan.

ne
door neodutchio - Apr 29, 2017 om 00:16
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Nogmaals, ook ik heb u niet eerder gehoord toen u geheel kosteloos van het oude 2g/3g netwerk overging naar het veel snellere 4g. Ook hoor ik u niet klagen over dat u straks de 10gb door heel Europa mag gaan gebruiken, ook zonder extra kosten.

Oftewel, uw kontrakt is al meerdere keren veranderd. Dus JA, het mag dus. Of denkt u dat het alleen in uw voordeel kan/mag?