te
door teltv Jun 10, 2013 om 22:17
Computers & telefonie

Kosten na opzeggen terwijl geen diensten op nieuw adres geleverd kunnen worden

Telfort rekent kosten voor de afkoop van mijn internet-telefoon-televisie abonnement, omdat zij na mijn verhuizing geen diensten kunnen leveren op mijn nieuwe adres. Dit terwijl ik wel nog graag diensten zou willen afnemen. Kan dit zomaar?

1380 6 Rapporteer

rapil
door rapil - Jun 11, 2013 om 13:37
433 Antwoorden / 0 Vragen

Ja. Telfort verbreekt het contract niet maar U.

valerius-2
door valerius-2 - Jun 11, 2013 om 14:32
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als het niet in de voorwaarden is opgenomen dat het contract op deze niet meer kan gebruiken dan is er geen ontkomen aan.

alfatrion
door alfatrion - Jun 11, 2013 om 16:40
1659 Antwoorden / 1 Vragen

Dat hangt van de omstandigheden af.

tijger1
door tijger1 - Jun 11, 2013 om 17:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Telfort kan er niets aan doen dat u gaat verhuizen.

dearagain
door dearagain - Jun 11, 2013 om 17:39
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*u dient het kontrakt gewoon af te kopen (wellicht tegen een schappelijke prijs)

telfortwbcr
door telfortwbcr - Jun 13, 2013 om 12:07
124 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=teltv schreef op maandag 10 jun 2013, 22:17]Telfort rekent kosten voor de afkoop van mijn internet-telefoon-televisie abonnement, omdat zij na mijn verhuizing geen diensten kunnen leveren op mijn nieuwe adres. Dit terwijl ik wel nog graag diensten zou willen afnemen. Kan dit zomaar?

Inmiddels is er contact geweest met teltv, het contact wordt per gewenste datum opgezegd. Zonder bijkomende kosten en de mogelijkheid om het vaste telefoonnummer mee te nemen.

Je kunt de rest van het verhaal op ons forum lezen.

Henk