Bij KPN een Samsung S10plus besteld met de aanbieding gratis headset JBL. Er staat niets op de site waaruit blijkt dat ik mij binnen 2 weken na aankoopdatum moet registreren bij Samsung om hiervoor in aanmerking te komen. inmiddels is de termijn verstreken, KPN wijst naar Samsung en Samsung wijst naar KPN. De servicedesk van KPN geeft aan dat ik op de (i) in de groene balk had moeten drukken, dan was deze informatie zichtbaar geworden. Naar mijn idee staat de (i) voor informatie en niet voor registratie. Kortom geen headset...maar ik heb meer een probleem met een onvolledige aanbiedingssite van KPN. Kijk bijvoorbeeld nu naar de aanbieding https://shop.kpn.com/mobiel/Samsung/galaxy-note-10-plus-dual-sim/zwart-512gb.
Hoe kijken jullie hier tegen aan? Groet Jenneke Tegelaar
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Waarom de vraag toch nog hier gelet op: (Niet alles is gekopieerd en ik zie ook dat u een klacht zou neerleggen bij Kassa. U heeft de vraag bij het Vraag en antwoord forum geplaatst. Wij zijn vrijwilligers, niet aan Kassa gebondeen, die op basis van kennis, ervaring etc. proberen consumenten met problemen te adviseren. Hier kan (ook) ik niet anders dan regeageren dan dat u antwoorden van KPN kreeg die m.i. duidelijk zijn.)
Hallo @jenneke, zoals ik eerder al zei, valt het op de KPN website niet erg op, maar het staat er wel. Als je klikt op het groene "vlak”, dan verschijnt de informatie hoe te claimen rechts op het scherm. Zoals hier op het door jou aangegeven voorbeeld-scherm:
Zoals altijd is er nog twee weken “claim” tijd na de aankoopperiode, maar dan valt de harde deadline. Ik ben daarom bang dat het te laat is, maar misschien weet een KPN moderator nog een oplossing.
Kun je mij aangeven waaruit blijkt dat ik op de i moet klikken om mij te registreren bij Samsung voOr de headset. Voor mij staat de i voor INFORMATIE en niet voir REGISTRATIE.
Wachtend op uw antwoord of op een antwoord van de moderator.
Groet Jenneke. Tot voor kort een tevreden klant maar dat kan nog weer goed komen........
(Kopie uit deel van al gegeven verwijzing door @MARITA5, er was nog een verdere 'discussie')
door tenorminJan 12, 2020 om 18:45
16860 Antwoorden / 108 Vragen
@heremietkreeft, @marita5 heeft toch al de hele reactie van Jenneke als link op die site gegeven? We kunnen immers, indien zin, zelf doorscrollen op te lezen over de klacht van Jenneke?
door heremietkreeftJan 13, 2020 om 09:59
16887 Antwoorden / 202 Vragen
Inderdaad, dat kan. Ik deed dat (deels) om het Ts 'gemakkelijk' te maken nadat ik zelf had gescrold.
Voortaan alle informatie lezen en bij nalaten daarvan zelf de verantwoordelijkheid daarvoor nemen ipv anderen de schuld geven van het eigen nalaten? Waarom plaatst u niet een aanklikbare link? Ik ga dit niet opzoeken. In ieder geval heeft u ongelijk.
Hoe had u dan die headset willen ontvangen? U kijkt toch naar een actie wat de voorwaarden zijn? Of staat u ook in de supermarkt een week na het verstrijken van de wekelijkse acties?
Heel simpel, als u op het (aanklikbaar) groene veld had geklikt had u alle informatie kunnen lezen, Maar u verwacht dat KPN het u uitgebreid gaat uitleggen wat en hoe u moet handelen. Een "i" betekend informatie en wordt regelmatig, ook op andere sites, gebruikt.
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.) 2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is? Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Goedemiddag,
Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.
Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.
Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer