Je
door Jenneke tegelaar Jan 12, 2020 om 16:30
Computers & telefonie

KPN aanbieding Samsung deal met JBL headset

Bij KPN een Samsung S10plus besteld met de aanbieding gratis headset JBL. Er staat niets op de site waaruit blijkt dat ik mij binnen 2 weken na aankoopdatum  moet registreren bij Samsung om hiervoor in aanmerking te komen. inmiddels is de termijn verstreken, KPN wijst naar Samsung en Samsung wijst naar KPN.
De servicedesk van KPN geeft aan dat ik op de (i) in de groene balk had moeten drukken, dan was deze informatie zichtbaar geworden. Naar mijn idee staat de (i) voor informatie en niet voor registratie. Kortom geen headset...maar ik heb meer een probleem met een onvolledige aanbiedingssite van KPN. Kijk bijvoorbeeld nu naar de aanbieding https://shop.kpn.com/mobiel/Samsung/galaxy-note-10-plus-dual-sim/zwart-512gb.

Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Groet Jenneke Tegelaar

1400 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 12, 2020 om 16:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als u de informatie had gelezen, had u geweten over de registratie.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Jan 12, 2020 om 17:02
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jenneke Tegelaar ,

U heeft uw vraag op het forum van KPN gesteld , daar heeft u ook antwoord op gekregen .

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/jbl-headset-484903

br
door brui0929 - Jan 12, 2020 om 17:19
639 Antwoorden / 10 Vragen

Heeft u de telefoon voor 29 september 2019 bij KPN zelf gekocht dan dient u zich bij Samsung voor 12 oktober 2019.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 12, 2020 om 17:31
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Waarom de vraag toch nog hier gelet op:  (Niet alles is gekopieerd en ik zie ook dat u een klacht zou neerleggen bij Kassa. U heeft de vraag bij het Vraag en antwoord forum geplaatst. Wij zijn vrijwilligers, niet aan Kassa gebondeen, die op basis van kennis, ervaring etc. proberen consumenten met problemen te adviseren. Hier kan (ook) ik niet anders dan regeageren dan dat u antwoorden van KPN kreeg die m.i. duidelijk zijn.)

  • Expert
  • 1695 reacties

Hallo @jenneke, zoals ik eerder al zei, valt het op de KPN website niet erg op, maar het staat er wel. Als je klikt op het groene "vlak”, dan verschijnt de informatie hoe te claimen rechts op het scherm.  Zoals hier op het door jou aangegeven voorbeeld-scherm:

Zoals altijd is er nog twee weken “claim” tijd na de aankoopperiode, maar dan valt de harde deadline. Ik ben daarom bang dat het te laat is, maar misschien weet een KPN moderator nog een oplossing.

J
Rank
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Beste Ruud dank voor je reactie.

Kun je mij aangeven waaruit blijkt dat ik op de i moet klikken om mij te registreren bij Samsung voOr de headset. Voor mij staat de  i voor INFORMATIE en niet voir REGISTRATIE.

Wachtend op uw antwoord of op een antwoord van de moderator.

Groet Jenneke. Tot voor kort een tevreden klant maar dat kan nog weer goed komen........

 (Kopie uit deel van al gegeven verwijzing door @MARITA5, er was nog een verdere 'discussie')

tenormin
door tenormin Jan 12, 2020 om 18:45
16860 Antwoorden / 108 Vragen

@heremietkreeft, @marita5 heeft toch al de hele reactie van Jenneke als link op die site gegeven? We kunnen immers, indien zin, zelf doorscrollen op te lezen over de klacht van Jenneke?

heremietkreeft
door heremietkreeft Jan 13, 2020 om 09:59
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Inderdaad, dat kan. Ik deed dat (deels) om het Ts 'gemakkelijk' te maken nadat ik zelf had gescrold.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 12, 2020 om 17:38
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Ps. Indien u het inderdaad nog klachtwaardig vindt is dit mogelijk een adres waar u terecht kunt: https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer

aurora1
door aurora1 - Jan 12, 2020 om 19:08
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Voortaan alle informatie lezen en bij nalaten daarvan zelf de verantwoordelijkheid daarvoor nemen ipv anderen de schuld geven van het eigen nalaten? Waarom plaatst u niet een aanklikbare link? Ik ga dit niet opzoeken.
In ieder geval heeft u ongelijk.

marita5
door marita5 - Jan 12, 2020 om 19:22
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@Jenneke Tegelaar ,

De link van u in het topic , als u daar op de i klikt ( groen veld onder de telefoon )  krijgt u rechts de informatie .

https://shop.kpn.com/mobiel/samsung/galaxy-note-10-plus-dual-sim/zwart-512gb/

ne
door neodutchio - Jan 12, 2020 om 19:34
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Hoe had u dan die headset willen ontvangen? U kijkt toch naar een actie wat de voorwaarden zijn? Of staat u ook in de supermarkt een week na het verstrijken van de wekelijkse acties?

gerbera
door gerbera - Jan 12, 2020 om 21:40
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Hoe kijken jullie hier tegen aan?

Heel simpel, als u op het (aanklikbaar) groene veld had geklikt had u alle informatie kunnen lezen, Maar u verwacht dat KPN het u uitgebreid gaat uitleggen wat en hoe u moet handelen. Een "i" betekend informatie en wordt regelmatig, ook op andere sites, gebruikt.