empee
door empee Nov 27, 2015 om 21:58
Computers & telefonie

Laatste regel email

De laatste regel van mijn verzonden mailberichten is steeds:verzonden vanuit Mail voor Windows 10.
Hoe krijg ik die regel voorgoed verwijderd?

7783 7 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Nov 27, 2015 om 22:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Die regel is te verwijderen (of te wijzigen) via opties - handtekening.

empee
door empee - Nov 28, 2015 om 14:40
178 Antwoorden / 139 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 27 nov 2015, 22:40]Die regel is te verwijderen (of te wijzigen) via opties - handtekening.
Ik zie nergens iets staan van een handtekening. Waar vind ik dat?

empee
door empee - Nov 28, 2015 om 15:30
178 Antwoorden / 139 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zaterdag 28 nov 2015, 14:50]De instellingen van de app Mail zijn te wijzigen via het tandwieltje links onderin het venster. Via Accounts zijn extra e-mailadressen toe te voegen.

De automatisch aan verzonden berichten toegevoegde tekst Verzonden vanuit Mail voor Windows 10 kan via Opties, onderdeel Handtekening worden verwijderd of gewijzigd. Voor elk nieuw ontvangen bericht wordt een melding aan het actiecentrum toegevoegd, deze instelling kan bij het onderdeel Meldingen worden aangepast (voeg eventueel een geluidje toe bij ontvangst van een nieuw e-mailbericht).

Bron: schoonepc.nl
Helemaal goed. Hartelijk dank voor het duidelijke antwoord. Het is al gelukt.
Prettig weekend verder.

Cookies
door Cookies - Nov 28, 2015 om 15:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De instellingen van de app Mail zijn te wijzigen via het tandwieltje links onderin het venster. Via Accounts zijn extra e-mailadressen toe te voegen.

De automatisch aan verzonden berichten toegevoegde tekst Verzonden vanuit Mail voor Windows 10 kan via Opties, onderdeel Handtekening worden verwijderd of gewijzigd. Voor elk nieuw ontvangen bericht wordt een melding aan het actiecentrum toegevoegd, deze instelling kan bij het onderdeel Meldingen worden aangepast (voeg eventueel een geluidje toe bij ontvangst van een nieuw e-mailbericht).

Bron: schoonepc.nl

Cookies
door Cookies - Nov 28, 2015 om 15:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@empee: mooi dat het gelukt is en ook een goed weekend.
Tip: Op www.schoonepc.nl staan veel handige/nuttige tips in begrijpelijke taal uitgelegd.

macwouter
door macwouter - Nov 29, 2015 om 16:25
825 Antwoorden / 9 Vragen

Ja er zijn inderdaad mensen die zich schamen om met Windows 10 te werken, het mag niemand weten. Hiermee verlies je echt je status. Je kunt die text wel aanpassen en/of verwijderen. Maak er bijv. Dit bericht is verzonden via de iMac van ????? van. Het moet niet gekker worden.

fp
door fpo - Nov 30, 2015 om 20:14
87 Antwoorden / 3 Vragen

@Carola.83, ik lees tot mijn stomme verbazing dat je een antwoord hebt kunnen geven uit het PC boek van Menno Schoone. En dat wordt door de lezers zomaar geaccepteerd, zonder dat de redactie een klacht om de oren krijgt en het stukje alsnog verwijdert!
Ik heb dat ook een paar keer gedaan, omdat die Menno Schoone één van de allerbeste experts in NL is op het gebied van computergebruik, en zodoende heel snel inspeelt op de behoeften van mensen om antwoorden te vinden op hun problemen door daar in ijltempo boeken over te schrijven.
Ik heb me dan ook afgevraagd hoe mensen het in hun hoofd halen om straffe kritiek te uiten op een antwoord wat werkt voor de vrager, door te citeren uit teksten van SchoonePC.nl, want er worden meteen verwijten gemaakt dat het om adverteren gaat. Grote flauwe kul natuurlijk, maar blijkbaar zaten er lezers tussen die een scheve pet op hadden en die dan hebben lopen klagen bij de redactie.
Kan je je voorstellen dat ik van m'n stoel af val als deze zelfde redactie nu dit antwoord goedkeut, en die zelfs als Topantwoord bestempelt?
Zou fijn zijn als deze redactie hier ook eens even op wil reageren, want het gaat tenslotte om het zo goed mogelijk beantwoorden van vragen en oplossingen geven voor vervelende problemen, en wat maakt het in godsnaam uit waar je die antwoorden vandaan haalt? Als ze maar werken, toch?
Zo, dat moest ik even kwijt.....