nowhere
door nowhere Dec 27, 2006 om 20:13
Computers & telefonie

Linkjes plaatsen bij Vraag & Beantwoord (hoe?)

Wie kan mij uitleggen hoe ik hier linkjes kan plaatsen?

Alvast bedankt!

552 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 27, 2006 om 20:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een link van een pagina selecteren en dan copy en dan plakken in venster.

ve
door verwijderd - Dec 27, 2006 om 20:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

In een word document het hyperlinkteken aanklikken (bovenin balk -bolltje met soort paperclipding)en naar internetpagina-kopieren en terug naar word dan staat hij er,

je kunt zelf de tekst maken en dan ok

Dan je tekst kopieren naar je antwoord.

Succes,

ve
door verwijderd - Dec 27, 2006 om 20:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn dank is groot, heb het met OpenOffice Writer gedaan.

Nog even een test.

ve
door verwijderd - Dec 27, 2006 om 20:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

door in excel in een vakje een tekst te zetten zoals linkje

dan met rechtermuis klikken op tekst

dan klik op hyperlink

vul bij adres het complete adresi n waar het naar toe moet verwijzen bijvoorbeeld deze vraag van jezelf bv:  http://kassa.vara.nl/portal?_li=y&_scr=cons_react&cat=29695&qid=234884

en dan plakken in het adres gedeelte

daarna op ok

daarna is de link gekleurd en onderstreept zoals

linkje

de complete cel copieren mbv crtl ingedrukt houden en op c te drukken

om de link te plaatsen hierin forum crtl ingedrukt houden en v in drukken

labswans

ve
door verwijderd - Dec 27, 2006 om 20:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit was geen goed voorbeeld, ik sta naar mijn open antwoord gelinkt ;-0

Deze is beter........Expert Nowhere

Succes,

ve
door verwijderd - Dec 27, 2006 om 20:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt dat het u gelukt is :D

kleine moeite  ,labswans

ve
door verwijderd - Dec 27, 2006 om 21:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ga je nu ook een leuk plaatje naast je naam (ipv dat hoofd) plaatsen ?!

Bij je homepage kun je dat doen.

Groetjes,

ve
door verwijderd - Jan 30, 2007 om 10:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

                        Geachte Mevr:/Mijnheer:

Allereerst wil ik u nogmaals LATEN WETEN dat ik niet de bedoelling heb om MENSEN TE LOKKEN.

Ik heb GEWOON EEN REACTIE GEGEVEN OP HET FENOMEEN THUISWERK.

Zoals ik REEDS eerder heb vermeld ben ook ik MEERDERE MALEN

in de boot genomen ,en zoals ik het werk thans ERVAAR BIJ DHS

heeft dit bij mij nog geen indruk achtergelaten dat dit niet goed zou zijn,ik ben het met uw schrijven niet eens EN VOORAL UW BEDRIJGING VINDT ik overtroffen,als u da zo flink wilt zijn geef me u telnr of adres of tracht eerst eens mijn persoon te kennen,neem in iedergeval het fatsoen om niet via deze weg maar via een andere weg meyt mij contackt op te nemen, IK tracht op deze wijze mijn steentje bij te dragen i.v.m thuiswerk.

Mocht dit onverhoopt zo zijn dat dit niet is wat ik er nu van weet en wat ik tot op heden heb ervaren dan BEN OOK IK VOOR DE ZOVEELSTE KEER  WEER OPNIEUW ER INGESTONKEN??

Maar zoals het nu is  heb ik  doordat ik minimaal twee uur per dag bezig ben (voor zover ik dit kan i.v.m  mijn gezondheid) een maand inkomen van 57 dollar hiervan wordt dan 25 dollar afgehouden,

zodat er 32 dollar overblijft en de bedragen di overblijven laat ik opsparen tot dat ik 100 dollar heb.,en met deze insteek  heb ik dit gedaan ,dus hoop ik dat u mijn begrijpt.

Verder is niemand OOK MAAR IETS VERPLICHT OM TE DOEN

WILDT U HIER IETS MEE  IS DAT UW KEUZE ,NIETS  RECLAMEN!!!!!

IK WIL ALLEEN MAAR LATEN ZIEN EN DAT IS MIJN INTENTIE DAT MENSEN VRIJ ZIJN OM TE BESLISEN MAAR DAT ZE DIT KUNNEN LEZEN.

ZONDER VEPLICHTING.

MOCHT U MIJN HET TEGENGESTELDE BEWIJZEN DAN ZAL OOK IK MIJN STERK MAKEN OM OP TE TREDEN TEGEN DEZE ORGANISATIE.

BEN DAN WEL MIJN GELD KWIJT MAAR DAT HEB IK ER DAN WEL VOOR OVER DAN .EN NATUURLIJK ZZAL IK DAN ZEKER HIER MIJN BEVINDINGEN TEN STERKSTE KENBAAR MAKEN, MAAR VOORALSNOG HOOP IK DAT DEZE DHS CLUB WEL OKE IS WANT  IK HEN NA HEEL LANG TWIJFELEN TOCH DEZE STAP GEZET (EN HEB OOK NIET VEEL GELD)DIT IS DE REDEN WAAROM IK DIT GEDAAN HEB.

m.v.g. Ben Mulder

(

ve
door verwijderd - Jan 30, 2007 om 11:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Verkeerd geplaatst?

ve
door verwijderd - Jan 30, 2007 om 12:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste pompy, als dat naar mijn mening nodig is kan en zal ik gewoon een klacht indienen bij uw hosting provider en/of internet service provider. Die kijken er dan waarschijnlijk even naar, en gaan over tot actie als er teveel klachten komen. Het hele verhaal rondom de reclame voor uw eigen website komt op mij niet geloofwaardig over. U heeft er duidelijk eigen gewin bij en de club waar u tegen vergoeding leden voor werft is primair bezig met het verkopen van producten.