fr
door frans56 Jun 29, 2016 om 10:25
Computers & telefonie

Mail programma

Hallo Iedereen:    Ik lees vaak op diverse websites de tekst: wilt u ons een mail sturen: klik dan hier om een mail te sturen.
Echter als ik daarop klik open het programma "Mail" van windows.  Dit programma gebruik ik echter nooit.  Ik heb een mailadres bij
outlook.com   Iedere keer als ik op een dergelijke tekst klik, of vaak soms een envelopje met  "klik hier om ons te mailen" .
word het programma mail ge-opend, ik moet dus iedere keer het betreffende mailadres opschrijven.  die ongewenste regel verwijderen uit het programma mail.  programma mail weg klikken, in google het programma outlook.com opzoeken en opstarten, en dan het mailadres opnieuw intypen en dan pas kan ik mijn mailtje versturen. Kan dit niet simpeler ????  Zou het liefst zien als ik op zo een envelopje klik dat het goede mailprogramma word ge-opend in mijn geval dus outlook.com ?????  Dus niet het programma mail zoals dat nu iedere keer ongewenst opstart.
Tips over hoe in te stellen zijn welkom. Ik gebruik windows  8.1

1011 4 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jun 29, 2016 om 10:51
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het e-mailadres opschrijven en opnieuw intikken, is al helemaal onnodig. Gewoon copy / paste. Outlook.com kan niet als standaardprogramma worden ingesteld, dus zo'n link openen in Outlook.com is niet mogelijk.

Waarom je (al dan niet Outlook) accounts niet toevoegen in de Mail app?

akkerdistel
door akkerdistel Jun 29, 2016 om 12:19
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Dat kan wel :-p.

Cookies
door Cookies Jun 29, 2016 om 12:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik lees nergens dat hij FF gebruikt. Maar ja, sowieso is hij onhandig bezig door naar Outlook via Google te gaan.

akkerdistel
door akkerdistel Jun 29, 2016 om 22:38
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Dat lees ik ook nergens, hoop het alleen voor hem :-). Dat laatste doen, helaas, heel veel mensen..

akkerdistel
door akkerdistel - Jun 29, 2016 om 12:19
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Zie hier hoe je dit doet.

marita5
door marita5 - Jun 29, 2016 om 12:44
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Frans56 ,

Ga naar outlook.com , inloggen en dan dit vastmaken aan startscherm  klik met rechts op het sterretje en dan punaise .( in de balk typen outlook )
U werkt dan met outlook en niet met het mail programma wat ingebakken is in Windows 8.1 ..
Mail programma van Windows kunt u verwijderen maar deze is gekoppeld aan personen / agenda .
U kunt personen / en agenda los van elkaar gebruiken , door outlook te openen en linksbovenaan op witte blok te klikken en dan personen / en agenda vastmaken aan startscherm .

fr
door frans56 - Jun 29, 2016 om 17:35
230 Antwoorden / 9 Vragen

Bedankt voor de reacties, zal die laatste gaan uit proberen.