ra
door rattan Nov 30, 2015 om 12:25
Computers & telefonie

Malafide SMS-diensten

Ik heb een mobiel abonnement bij Tele2. Reeds enige tijd hoor ik op mijn smartphone enkele malen achtereen een ting. Wanneer ik dan kijk staan er 4of soms 5 lege Sms'jes op mijn scherm.
Nu kreeg ik een incasso via mijn bank van € 44,99. Ik heb deze geweigerd, want ik heb me nooit voor een SMS-dienst aangemeld en al helemaal niet voor een lege. De volgende dag kreeg ik een berichtje van Tele2 dat wanneer ik niet betaalde zij mijn mobiel af zouden sluiten.
Ik heb hiertegen uiteraard geprotesteerd en na een lang telefoongesprek met een medewerker, die er overigens niets van begreep of zei er niets van te begrijpen, eindelijk door verbonden met iemand van de afd. mobiele telefoons. Zij vertelde me dat het een veel gehoorde klacht is, maar dat ik wel moest betalen wanneer ik niet afgesloten wilde worden, want zij kon er ook ECHT niets aan doen.
Ik vraag me in arren moede af hoeveel de Nederlandse Internetbedrijven achterlopen en dat ze hun naam niet beter beschermen. Kijk naar AH, Praxis enz. enz. hierbij ku je ook in allerlei vallen lopen.
Intussen zijn alle betaalde diensten op mijn mobiel geblokkeerd, maar mij werd nog wel verteld dat er nog een rekening aan zat te komen die hoger was dan de vorige. Mij werd ten zeerste (???) aangeraden toch vooral te betalen om zo verdere moeilijkheden te voorkomen.
Intussen heb ik op internet de rekening gezocht en gevonden. Hierop is niet te zien dat het een bedrag betreft dat aan het malafide Entertainment Netsize Sv wordt doorbetaald.

Mijn vraag is nu, kan dit zomaar? En verder, ben ik verantwoordelijk voor het feit dat zij kennelijk niet in staat zijn om Entertainment Netsize SV van hun sites te weren? Of verdienen ze er misschien zelf ook aan?
Wanneer ik bovengenoemde naam in tik op internet staat er direct boven de naam van het bedrijf een aantal klachtencompanies waar ik mijn klacht over dit bedrijf kan indienen. Rara, hoe zit dat in vredesnaam?

Graag uw reactie.

Met vriendelijke groet.
Rita Bogers

Gewenste Oplossing

Wanneer u mij aangeeft wat ik tegen deze terreur kan doen.

1262 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Nov 30, 2015 om 12:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Lees dit eens goed door en scroll naar beneden waar staat ik heb een hoge telefoonrekening door ongewenste sms dienst , ik wil de rekening niet betalen of een deel van de rekening terug , wat kan ik doen ?

klik hier

ve
door verwijderd - Nov 30, 2015 om 15:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

U hebt het best wel moeilijk in uw leven.

U zoekt bij hulp over een TELEFOON.
En vervolgens braakt u een klaagzang uit over zo'n beetje elke sort winkel in Nederland.

Gaat het inmiddels weer goed met u?

ve
door verwijderd - Nov 30, 2015 om 15:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het betreft een smartphone?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer