door 000000 May 3, 2014 om 15:56
Computers & telefonie

Media player aansluiten op tv met ziggo digitaal kastje en/ of homecinemaset

Beste allen, hier op vraag & antwoord
Ik heb een media speler / player en wil daarmee het beeld via de TV en het geluid met mijn home cinema set afspelen . En het kastje ook natuurlijk Help!
Het lukt me alleen niet =(
Ik heb tulpstekkertjes (geel, rood en wit) en (groen, blauw en rood)een HDMI kabel, maar hoe kan/moet ik dit aansluiten om iets te horen of te zien?
Hoop dat jullie mij kunnen / willen helpen.
groeten, Cees

1358 3 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 3, 2014 om 16:35
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Media player met HDMI kabel verbinden met de TV en de tulpstekkertjes met de home cinema set.

(maar dat had je allang zelf gedaan en hieronder verschijnt dan de werkelijke vraag.. ;-))

door 000000 - May 6, 2014 om 16:23
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op zaterdag 3 mei 2014, 16:35]Media player met HDMI kabel verbinden met de TV en de tulpstekkertjes met de home cinema set.

(maar dat had je allang zelf gedaan en hieronder verschijnt dan de werkelijke vraag.. ;-))

Bedankt
ik dacht dat ik hiermee kon streamen, maar daar kom ik niet wijs uit.
Of is er een mogelijkheid met Wi-Fi ?

Wie weet dit.

Groeten, Cees

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 6, 2014 om 16:55
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Ja via Wi-Fi kun je streamen (logischerwijs enkel wanneer jouw dat media-player kan).

Persoonlijk vind ik het geen aanrader omdat er dan, overbodig, een computer o.i.d. aan moet staan. Veel makkelijker is om de content op een harde schijf te zetten en deze op de player aan te sluiten. Een schijf zonder externe voeding is natuurlijk een aanrader.