lo
door lopaka Dec 25, 2016 om 12:51
Computers & telefonie

Microsoft Outlook

Ik heb sinds juli een nieuwe laptop met windows 10
Nu heb je  in outlook een zoekvenster om iets snel te zoeken en die werkt niet??
Als ik een woord invul dan krijg ik de melding "geen items gevonden" ik druk dan op een gele balk en krijg dan in een kader het volgende:
"Uw items worden op dit moment door outlook geindexeerd"
"De zoekresultaten kunnen onvoledigzijn omdat er nog steeds items worden geindexeerd
"Nog 9286 items in persoonlijke mappen"
"Nog 9352 items in alle geopende mappen"
Wie weet hier de oplossing voor!!
B.v.d.

2139 7 Rapporteer

ch
door chrisd1 - Dec 25, 2016 om 13:06
21 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je dit al ingevoerd in Google??

ph
door philip36 - Dec 25, 2016 om 13:58
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Heeft het op de nieuwe laptop wel gewerkt?
Hoeveel e-mails staan er in Outlook op uw nieuwe laptop?
Zie dat Outlook nog ruim 9000 items aan het indexeren is.
Heeft u uw e-mail account instelling als imap want dan gaat Outlook alle e-mails die op de mailserver staan op de nieuwe laptop weer binnenhalen.

costnix
door costnix - Dec 25, 2016 om 14:16
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U kunt de computer gewoon een hele tijd (uren) aan laten staan. Zolang de telller maar naar beneden telt (tot nul).

reflecs
door reflecs - Dec 25, 2016 om 14:39
1859 Antwoorden / 4 Vragen

U heeft hier eerder een vraag over gesteld. Toen waren de genoemde items minder.:https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/zoeken-in-agenda-van-windows?

Welke versie van Office gebruikt u?
Heeft u, zoals costnix aangeeft, het indexeren (kunnen) laten voltooien?

Het is in het algemeen wel prettig als u een reactie geeft op antwoorden die gegeven worden. Ook, of misschien juist, als u er niet verder mee komt :).

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 27, 2016 om 13:11
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Welk soort outlook heeft u? De MS office uitvoering?
Hoe dan ook lijkt het er op dat u heel veel items in het geheugen heeft staan en dat betekent dan ook dat  het indexeren erg veel tijd in beslag kan nemen.

Het probleem dat u aansnijdt komt ook wel eens bij mij voor en dan is het een kwestie van even enig geduld hebben. Opruimen en/of archiveren via de archief/opruim mogelijkheid kan ook de oplossing geven en zelfs kan bij u sprake zijn van het ingesteld hebben van outlook op uw nieuwe laptop met archiveren op een nog recente datum en dat op de oude niet het geval was.