beautyfull
door beautyfull Oct 24, 2008 om 10:07
Computers & telefonie

Mijn telefoon

Beste mensen ik vind dit heel gek,ik heb een abonnement simkaart en een prepaid simkaart.doordat ik mijn telefoon die bij mijn abonnement nog niet had ontvangen,had ik mijn abonnement simkaart in mijn oude telefoontoestel gedaan en toen ik mijn toestsel die bij mijn abonnement eindelijk had ontvangen,heb ik die simkaart in gedaan en vanaf die dag kreeg iedereen die mij op mijn abonnement nummer belde,meteen mijn voismail van mijn oude toestel tehoren en ik nog t-mobile kan daar wat aan doen.nog iets geks;ik heb nu mijn prepaid simkaart in mijn oude toestel zitten en ik werd 2 keer gebeld door t-mobile.als ik mijn abonnement simkaart in mijn oude toestel terug zet,ben ik niet te bereiken omdat het meteen op voismail gaat.let wel:die voismail hoort op mijn prepaidkaart.ik begrijp het allemaal niet.kan iemand mij misschien uitleggen hoe dat kan? 

1236 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

stacey
door stacey - Oct 24, 2008 om 11:57
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Hoi,


Ik kan het niet helemaal meer volgen ;-) is het probleem met je oude gsm en nieuwe sim ?dan heeft die wellicht een blokkering waardoor je nieuwe sim daarin niet werkt.


Werkt je nieuwe gsm wel met je nieuwe sim ?

dirck
door dirck - Oct 24, 2008 om 12:14
3201 Antwoorden / 3 Vragen
0

Heb je misschien ook aan nummerbehoud gedaan?

Dat wil zeggen: heb je het nummer van je Prepaid kaart laten overzetten op je nieuwe simkaart?



tdehond
door tdehond - Oct 24, 2008 om 18:22
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Hoe het kan weet ik niet.
Oplossing zou kunnen zijn als u t-mobile de voicemail van uw pre paid kaart uit laat zetten. Scheelt u ook mogelijk kosten afluisteren voicemail.



beautyfull
door beautyfull - Oct 24, 2008 om 18:27
60 Antwoorden / 62 Vragen
0

ik heb allebeide voicemail laten uitzetten,maar er is niks veranderd.ik heb tot 3 keer toe samen met t-mobile ook geprobeert en ik moest mijn telefoon na een halfuur uit en aan zetten.heeft ook niet geholpen

beautyfull
door beautyfull - Oct 24, 2008 om 18:54
60 Antwoorden / 62 Vragen
0

Dank je voor je reactie allereerst.mijn nieuwe mobiel heb ik intussen terug moeten sturen en heb het nog niet terug gekregen.....lang verhaal.mijn abonnementsimkaart werkt prima in mijn oude gsm.het probleem is dat mijn voicemail bericht van die oude toestel,nu op de abonnementsimkaart is en met geen mogelijkheid eraf is te krijgen.dus als ik op mijn abonnementsimkaart wordt gebelt,krijgt iedereen die voicemailbericht die eingelijk op mijn prepaid simkaart hoort.dat gebeurde toen ik 3 weken geleden mijn nieuwe gsm had ontvagen.toen heb ik mijn abonnement simkaart uit mijn oude gsm in mijn nieuwe gsm gezet.twee dagen geleden wilde ik mijn prepaid weer gaan gebruiken,zodat ik mobile weer bereikbaar kon zijn.tot mijn verbazing werdt ik tot 3 keer toe gebeld door medewrkers van t-mobile omdat ik op dit moment overhoop lig met t-mobile doordat ik al ruim 4 maanden op de JUIST telefoontoestel wacht.het gekke is,dat mijn abbonementnummer die in mijn oude telefoon zit,gewoon over en ik voer gewoon die gesprekken!zet ik mijn abonnement simkaart weer in mijn oude telefoon,krijgt iedereen vrijwel meteen mijn voicemail te horen!ik begrijp niet hoe dat kan!HELP!!!!!

beautyfull
door beautyfull - Oct 24, 2008 om 18:59
60 Antwoorden / 62 Vragen
0

nee,ik heb mijn prepaid niet laten overzetten.bij die abonnement heb ik een nieuwe nummer gekregen.ik weet wat het zou kunnen beteken als ik mijn nummer had laten overzetten......maar goed!

stacey
door stacey - Oct 24, 2008 om 20:01
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Snap er nog geen Dr*l van ;-)


Heb je al eens gekeken bij (beveiligings)instellingen ? Dat er wellicht toch een blokkade/beveiliging is ingesteld voor of beter gezegd tegen gebruik van andere Simkaart in deze gsm ?


 

poltol
door poltol - Oct 24, 2008 om 20:17
3885 Antwoorden / 22 Vragen
0

Hallo,


Hoe zat het ook alweer met SIM lock? Waarschijnlijk heeft uw nieuwe simkaart ergens een soft ware [knopje] omgezet in het oude toestel. De nieuwe kaart was toch aan het nummer van het nieuwe, nog niet ontvangen toestel, gekoppeld? U heeft nu zelf twee simkaarten in één, waarschijnlijk niet SIM lock vrij, toestel gehad. Dat kan volgens mij niet. En dat gaat dus, zoals u merkt, ergens fout. Volgens mij moet u een tweede nieuw toestel kopen voor uw prepaid sim kaart. Of beide van SIM lock af laten halen.


Vr.gr. poltol

beautyfull
door beautyfull - Oct 26, 2008 om 10:09
60 Antwoorden / 62 Vragen
0

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de reactie's.ik was domweg vergeten dat ik mijn abonnementnummer had doorgeschakeld naar mijn prepaidnummer.ik was dat gewoon vergeten.groetjes

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer