ja
door jarivla Oct 18, 2008 om 17:13
Computers & telefonie

MMC

Kan iemand mij vertellen waar MMC voor staat.

Als ik wil defragmenteren moet ik deze uitschakelen. Alleen wat is dat?

412 10 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Oct 18, 2008 om 17:20
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Kan ook Microsoft Management Console betekenen, alleen hoe je die dan zou moeten uitschakelen....?

aajee
door aajee - Oct 18, 2008 om 17:33
118 Antwoorden / 5 Vragen

Ja dat zou ook wel eens het antwoord kunnen zijn. Vraagsteller moet zoeken met "Microsoft Management Console" en "uitschakelen". De dan gevonden links verwijzen naar Microsoft documenten (Vista en XP).

dirck
door dirck - Oct 18, 2008 om 18:35
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Defragmenteren kun je het beste in de Veilige modus doen, dan worden er namelijk geen processen gestart die de defragmentatie steeds tegenhouden.

gsm
door gsm - Oct 18, 2008 om 19:07
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Defragmenteren kun je het beste doen met SmartDefrag.
Zie: http://www.iobit.com/iobitsmartdefrag.html
Het is gratis en zorgt ook online continue voor een gedefragmenteerd schijfgeheugen of indien gewenst ook geoptimaliseerd.
Online defragmenteren gebeurt alleen wanneer de processor weinig te doen heeft.
De drempelwaarde hiervoor is instelbaar op bijvoorbeeld 40%.

Enig klein nadeel voor wie niet zoveel gehugen in de PC heeft:
Het programma houdt, indien online, 26MB geheugen bezet.

GSM

gsm
door gsm - Oct 18, 2008 om 19:22
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Microsoft Management (Beheer) Console is het venster wat opent na met de rechter nuisknop op (Deze) Computer te klikken en dan Beheren te kiezen.

De MMC wordt onder Windows XP bijvoorbeeld gebruikt bij het defragmenteren.

GSM

aajee
door aajee - Oct 19, 2008 om 16:52
118 Antwoorden / 5 Vragen

MMC=Multi Media Card

ja
door jarivla - Oct 19, 2008 om 16:55
194 Antwoorden / 101 Vragen

Bedankt voor de reactie. De Multi Media Card was het niet in ieder geval. Als je in het programma ZOEKEN kijkt zie een heleboel MMC programma's staan. Of je deze zomaar ongestraft uit kan schakelen lijkt mij eerlijk gezegd erg link. Toch zal ik wat moeten ondernemen,goede raad is duur hé.

Toch fijn dat u mij wilde helpen hoor!

ja
door jarivla - Oct 19, 2008 om 16:56
194 Antwoorden / 101 Vragen

Ik weet het ook niet! Zie de vorige reactie.

Bedankt in ieder geval.

ja
door jarivla - Oct 19, 2008 om 16:58
194 Antwoorden / 101 Vragen

Hoe moet ik dat doen: opstarten in de veilige modus? Fijn dat u mij wilt helpen en bedankt daarvoor!

ja
door jarivla - Oct 19, 2008 om 16:59
194 Antwoorden / 101 Vragen

Ga i zeker eens proberen. Bedankt voor deze tip!