mousy32
door mousy32 Jul 31, 2012 om 11:31
Computers & telefonie

Moneymiljonair rare bingo

Ik doe nu iets meer dan 2 jaar mee aan moneymiljonair spaarprogramma.
Je krijgt dan o.a. emails waar je op klikken met met een vergoeding van 1000 parels. 1 miljoen parels is E12,50 waard. Je kan op de site ook spelletjes spelen etc.
Ik speel daar ook mee aan de bingo en speel vaak met de gratis kaart die je elke ronde krijgt.
Nu kwam ik erachter dat de bingo niet goed werkt. Dat de nummertjes die je aangeklikt hebt , later zijn verdwenen.
De volgende dag als je dit dus ziet, kan je het niet meer aanpassen, mocht je dat wel willen moet je eerst een kaart kopen voor 10.000 parels.
Je kan dus alleen de getallen van de vorige dag terug zien en aanklikken, als je een kaart hebt gekocht. Bij de gratis kaart is die optie er niet.
Ik heb dus moneymiljonair gemaild en krijg een heel raar antwoord.

Beste *******,

Bedankt voor uw e-mail.

Wij vinden het uiteraard zeer vervelend, maar helaas kunnen wij hier niets tegen doen.
Mocht het weer gebeuren, dan raden wij aan later op de dag het weer te proberen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
J. van der *********

Moneymiljonair klantenservice
http://www.moneymiljonair.nl

Mensen die het dus niet doorhebben krijgen op deze manier dus nooit bingo. Bij mij viel het nu pas op omdat ik net een nieuwe kaart had, maar als dus later in de week je nummertjes verdwijnen heb je dit niet zomaar door.
En het gaat in dit geval wel om E 200,00 die je kan winnen.
Wat vinden jullie hier nu van? Ik vind het een rare zaak.
Jammer dat zo'n goed spaarprogramma dit zo doet en er ook niets aan wil doen.

2054 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 31, 2012 om 11:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

mousy32 schreef op dinsdag 31 jul 2012, 11:31:
Mensen die het dus niet doorhebben krijgen op deze manier dus nooit bingo.

Denk je niet dat dat nu juist de bedoeling is?

ve
door verwijderd - Jul 31, 2012 om 12:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Snap niet dat je aan dit soort onzin meedoet, grote oplichting en je wint nooit wat

ve
door verwijderd - Jul 31, 2012 om 12:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja helaas wel, heb al een tijd met deze gedachte rondgelopen, dat er iets niet klopte bij die bingo en nu heb ik t dus zelf gezien.`En ze doen er gewoon niets aan.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2012 om 12:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

pino123 schreef op dinsdag 31 jul 2012, 12:16: Snap niet dat je aan dit soort onzin meedoet, grote oplichting en je wint nooit wat

Het spaarprogramma is geen onzin, dat word gewoon netjes uitbetaald.
Maar die bingo is dus doorgestoken kaart, iets dat ik al vermoede maar niet zeker wist en nu dus wel.
Ik speel ook geen bingo meer laat maar lekker zitten.

ve
door verwijderd - Jun 20, 2013 om 10:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Mousy.

Je zegt het spaarprogramma is geen onzin! Nou eigenlijk dus wel, het is namelijk de bedoeling van Moneymiljonair dat je alles moet betalen met je gespaarde PARELS zodat je dus eigenlijk nooit bij een uitbetaling uitkomt. Dus eigenlijk gewoon oplichterij.

Mvg. Joop

ve
door verwijderd - Jun 20, 2013 om 10:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

joopmv schreef op donderdag 20 jun 2013, 10:15: Hallo Mousy.

Je zegt het spaarprogramma is geen onzin! Nou eigenlijk dus wel, het is namelijk de bedoeling van Moneymiljonair dat je alles moet betalen met je gespaarde PARELS zodat je dus eigenlijk nooit bij een uitbetaling uitkomt. Dus eigenlijk gewoon oplichterij.

Mvg. Joop

Het zal na een jaar weinig zin hebben om nog te reageren. Probeer oude topics niet opnieuw naar boven te brengen maar een nieuw topic te starten, wel zo makkelijk.