zinook
door zinook Dec 15, 2009 om 18:06
Computers & telefonie

MP4 player voor laptop

Hallo iedereen, ik heb van iemand een MP4 bestandje gekregen over de mail. Nu kan ik deze niet openen omdat ik hiervoor niet de juiste programma's bezit. Via linkjes heb ik het programma driver detective gedownload maar dit blijkt geen MP4-speler te zijn. Wat is een goede, betrouwbare speler/programma om MP4 bestandjes af te spelen?

Vriendelijke groet, Zinook

3568 9 Rapporteer

holpen
door holpen - Dec 15, 2009 om 18:17
1416 Antwoorden / 0 Vragen

VLC Player is een uitstekende gratis mediaspeler die zo ongeveer alles kan afspelen, in elk geval ook MP4.

Hier downloaden.

zinook
door zinook - Dec 15, 2009 om 18:33
261 Antwoorden / 7 Vragen

Dank je wel Holpen. Ik ga dit bestandje downloaden en kijken of het mp4 bestandje kan bekijken.

Groetjes, Zinook

zinook
door zinook - Dec 15, 2009 om 18:44
261 Antwoorden / 7 Vragen

Geweldig! Hij doet het! Hartstikke bedankt!

Groetjes Zinook

holpen
door holpen - Dec 16, 2009 om 00:17
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Zinook, mooi dat het gelukt is! Dank voor de terugkoppeling en veel kijkplezier!

mi
door midas - Dec 16, 2009 om 13:35
64 Antwoorden / 1 Vragen

Holpen mag zich nu GeHolpen noemen :)

ka
door kama - Dec 16, 2009 om 13:44
162 Antwoorden / 19 Vragen

Zelf maak ik meestal mp3 bestandjes van het mp4 bestand met behulp van dBpowerAMP music converter. Dan kan ik hem gewoon afspelen als onderdeel van een afspeellijst waar voor de rest mp3's in staan.

mu
door musicxpert - Dec 16, 2009 om 19:42
16 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo Zinook.

er zijn meerdere programma's denkbaar. VLC is al genoemd en die werkt perfect. Alleen wil het oog ook iets. Probeer daarom JetAudio eens.

Succes

ta
door talkline - Dec 16, 2009 om 22:46
1 Antwoorden / 1 Vragen

Quicktime werkt wel met MP4
Vreemd genoeg de Mediaplayer niet ???

fr
door franki - Dec 17, 2009 om 21:12
6 Antwoorden / 0 Vragen

hallo zinook,

i tunes is ook een goede freeplayer voor mp4,met veel mogelijk heden.
ook bestaat er een free mp4 codec te downloaden voor mediaplayer ,sucses.