ma
door mar1na Feb 19, 2012 om 00:42
Computers & telefonie

MSN

Hallo,
Ik wil MSN verwijderen, kan ik dan alles met Windows Live ervoor verwijderen.
Ik ben bang dat ik teveel verwijder vandaar deze vraag.
Groetjes mar1na

757 6 Rapporteer

handboekict
door handboekict - Feb 19, 2012 om 11:43
80 Antwoorden / 0 Vragen

In plaats van Windows Live te Verwijderen, kies je Wijzigen.
Vervolgens kun je Messenger kiezen om te verwijderen.
Microsoft heeft dit m.i. goed beschreven:
http://support.microsoft.com/kb/938275

edrick3
door edrick3 - Feb 19, 2012 om 13:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mar1na,

Dat staat prima beschreven op pepermuntnet.nl.
Klik hier.

Suc6

ma
door mar1na - Feb 19, 2012 om 13:43
32 Antwoorden / 25 Vragen

Bedankt voor jullie antwoorden, maar er staat ook een Windows Live Hulpprogramma voor uploaden en een Windows Life Aanmeld hulp, kan ik die ook verwijderen of zijn die programmas nodig voor ander dingen om de computer te gebruiken?

richard83
door richard83 - Feb 19, 2012 om 13:58
386 Antwoorden / 28 Vragen

Meschien een raare vraag! Is er een rede dat je msn wil verwijderen.

ma
door mar1na - Feb 19, 2012 om 14:19
32 Antwoorden / 25 Vragen

Ik gebruik het niet meer, en het neemt wel ruimte op mijn pc. vandaar dat ik het wil verwijderen, en er staan nog meer programmas op die ik niet gebruik maar ik durf die ook niet zomaar te verwijderen.
Groetjes weer Marina

edrick3
door edrick3 - Feb 19, 2012 om 15:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mar1na,

1. Ga naar Start - Configuratiescherm - Programma's
2. Kies in de lijst: Windows Live Essentials (bij oude versies: Windows Live Messenger, MSN Messenger).
3. Klik op Een of meer Windows Live-programma's verwijderen.
4. Klik op Messenger.
5. Klik op Verwijderen

Als je het op deze manier doet verwijder je alleen MSN.
Je kunt er ook voor kiezen om andere onderdelen te verwijderen of om Live essentials helemaal te verwijderen.

Suc6