tw
door twentenaar Jul 20, 2009 om 14:11
Computers & telefonie

Muziek branden

Ik wil vanuit windows media player muziek branden op een schijfje. Ik krijg echter de melding: Kan het bestand niet vinden. Mogelijk is de koppeling van het item in de medibibliotheek naar het bijbehorende digitale mediabestand verbroken. Probeer de koppeling te repareren of het item uit de mediabibliotheek te verwijderen om het probleem op te lossen.

Resltaat de brander werkt dus niet. Wie weet oplossing. Vanuit Media Player kan ik de betreffende muziek wel afspelen en beluisteren.

665 1 Rapporteer

sl
door slechtvalk_1 - Jul 20, 2009 om 14:29
9 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zelf geen ervaring met windows mediaplayer maar brand wel veel muziek.ik zou een beter brandprogramma voor muziek nemen.

Audiograbber is een gratis programma, waarmee je erg veel kan doen(opknappen van je muziek e.d.)je kan er voor googelen.

heb je er wat geld voor over is "feurio! "een ontzettend goed programma om muziek te branden.je kan er mee knippen en samenvoegen, geluidsnivo aanpassen enz.ik heb al veel audio programma's gebruikt, maar keer toch steeds weer terug naar feurio

(van jens fangmeister)mischien is de muziek die je wil branden van een formaat dat mediaplayer niet kan lezen mischien dat een ander je met mediaplayer kan helpen, succes.