ro
door royseegers Nov 26, 2004 om 13:51
Computers & telefonie

Na installatie van Win SP2 geen brander en webcamfunctionaliteit

Na installatie van XP Pro SP2 geeft mn brander steeds de melding dat er geen blanco CD-R in zit. Na een volledige spindel Philips CD-Rs geloof ik niet dat het daar aan ligt. Tevens kan ik sindsdien mn webcam niet meer gebruiken in MSN. Hij werkt wel op Moviemaker.

Kan het zijn dat SP2 deze aparaten heeft geblokkeerd en zo ja hoe los ik dat op?

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

271 2 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Nov 26, 2004 om 13:59
763 Antwoorden / 1 Vragen

hallo roy,

SP 2 staat wel bekend als troubleshooter, je kan proberen of je voor de brander en de webcam nieuwe drivers kunt vinden die geshcikt zijn voor XP + SP2, zoniet dan is het misschien het beste om SP2 maar weer te verwijderen.

succes en groeten tuinfreak

re
door reintje60 - Dec 5, 2004 om 21:27
1 Antwoorden / 4 Vragen

hallo

meschien je brander updatten dat was bij mij ook met cd schrijver

succes